Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@17:00:41 GMT

مجلس پس از یک هفته تعطیلی فردا جلسه علنی دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۷۲۹۷

مجلس پس از یک هفته تعطیلی فردا جلسه علنی دارد

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا کاتب عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از جلسه علنی فردا (دوشنبه 22 آبان) قوه مقننه به بررسی پروسه بودجه‌ریزی کشور اختصاص دارد، گفت: این جلسه با توجه به ضرورت هماهنگی لازم در خصوص نظام بودجه‌ریزی بین دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش از این جلساتی با حضور معاونان دستگاه‌های ذی‌ربط از سازمان برنامه و بودجه و دیوان محاسبات در محل هیئت‌رئیسه مجلس برگزار شده بود، ادامه داد: در جلسه فردا عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کل کشور، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌ها، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه و محاسبات پارلمان و 4 تن از نمایندگان به قید قرعه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس بودجه ریزی مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه پارلمان کمیسیون برنامه و بودجه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس و در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی درباره لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس گفت: دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرده است که کمیسیون تلفیق در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن فراهم نشد که در زمان خود در مجلس قرائت می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه