Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@13:18:18 GMT

برگزاری کنسرت آهنگساز ایرانی در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۸۹۸۵

برگزاری کنسرت آهنگساز ایرانی در آمریکا

سهراب پورناظری نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی تور کنسرت‌های خود با نام «نواهای باقی‌مانده» را در شرقِ آمریکا اجرا خواهد کرد. این تورِ موسیقایی از روز بیستم آبان ماه در شهرهای مختلف آمریکا اجرا می‌شود.

این کنسرت در دو بخش انجام خواهد شد که در بخش نخست آثاری از کیخسرو پورناظری و سهراب پورناظری اجرا می‌شود و در ادامه سهراب پورناظری با نواختن تنبور و کمانچه و شهاب پارنج با نواختن سازهای کوبه‌ای بداهه‌نوازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دوم  نیز آثار آهنگسازانی چون ریچارد دانیل‌پور، دیوید گارنر، ایان کراوس و شهاب پارنج اجرا خواهد شد و سپس این دو هنرمند ایرانی همراه با یک کوارتت زهی آمریکایی گروه‌نوازی می‌کنند.   

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته پروژه «نواهای باقی‌مانده» ابتدا در یکی از معتبرترین فستیوال‌های موسیقی معاصر در «نشویل» روی صحنه می‌رود و بعد از آن در شهرهای نیویورک، واشینگتن، سانفرانسیکو و لس‌آنجلس ادامه می‌یابد.

اولین کنسرت این تور بیستم آبان ماه (۱۱ نوامبر) به میزبانی «پالادیوم میوزکم» با موضوع «باغ ایرانی» در گرینویچ کنتیکت است و سپس در شهرهای دیگر ادامه خواهد داشت.

سهراب پورناظری چندی پیش کنسرت- نمایش «سی» را با خوانندگی همایون شجریان و با حضور بازیگرانی چون بهرام رادان، سحر دولتشاهی، ‌ صابر ابر، مهدی پاکدل، حسین صوفیان و بانی‌پال شومون روی صحنه برد. این پروژه سال آینده نیز در تهران و شهرستان‌های دیگر اجرا می شود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟