Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:48:42 GMT

وقوع 17 آتش سوزی طی یک هفته در کاشان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۹۳۲۰

وقوع 17 آتش سوزی طی یک هفته در کاشان

کاشان- ایرنا- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از وقوع 17 مورد حادثه آتش سوزی طی هفت روز گذشته در این شهر خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، روح الله فدایی گفت: آتش سوزی چهار منزل مسکونی، سه مورد فضای سبز، آتش سوزی خودرو، تابلوی برق، مجتمع آموزشی، باغ و ضایعات از جمله حادثه هایی است که در هفته گذشته توسط نیروهای این مجموع مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آتش نشانان همچنین در هفت روز گذشته 21 حادثه از جمله برطرف کردن خطر آسانسور، رهاسازی مسافران در تصادف ها، باز کردن درب منزل و خودرو، رها سازی حقله انگشتر و رفع خطر حیوان گزنده را مدیریت کردند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد: آتش سوزی ها و حادثه ها منجر به فوت نشد، در مجموع هفت نفر با تلاش آتش نشانان نجات یافتند که 2 نفر به علت شدت آسیب ها به مرکزهای درمانی منتقل شدند.
او اضافه کرد: آتش نشانان کاشان در مجموع 434 عملیات برای خاموش کردن آتش در 6 ماهه نخست سال در این شهر انجام دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 2 درصد افزایش داشت.
به گفته فدایی، کاشان دارای پنج ایستگاه آتش نشانی با 12 خودروی سنگین و 13 خودروی سبک می باشد؛ این شهر با نزدیک به 300 هزار نفر جمعیت در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان

حادثه شامگاه جمعه چهاردهم اردیبهشت در کوی شهریار گرگان کوچه شهریار دوم روی داد و بر اثر آن یک مرد جان خود را از دست داد.

صفری مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: این آتش سوزی که شعله‌های آن از پنجره به بیرون زبانه می‌کشید سبب سوختن تمامی وسایل خانه و دودزدگی کامل شد و ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به واحد‌های دیگر جلوگیری کردند.

او افزود: همزمان با خاموش کردن آتش ماموران جسم بی جان یک مرد را نیز مشاهده کردند که در اختیار ماموران انتظامی و قضایی قرار گرفت.

صفری گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان