Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرخيو راموس کاپيتان رئال مادريد با اعلام مذاکره نمايندگان نيمار با فلورنتينو پرز شايعات را درباره پيسوتن اين فوق ستاره به جمع کهکشاني ها افزايش داد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، مارکا مدعي شده است رئال مادريد براي خريد يک ستاره بزرگ در تابستان 2018 برنامه ريزي مي کند. آن ها براي خريد اين ستاره، قصد دارند 200 ميليون يورو هزينه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام اين منبع، با شرايط فعلي و در صورت عدم وقوع يک مصدوميت جدي براي يکي از ستاره هاي تيم، بعيد است که رئال مادريد در ژانويه خريد بزرگي داشته باشد ولي باشگاه در حال برنامه ريزي براي خريد يک ستاره بزرگ است. تابستان قبل رئال مادريد براي خريد امباپه تلاش کرد ولي در نهايت در جذب وي ناکام ماند، اما حالا به نظر مي رسد نيمار گزينه اي محتمل براي مادريدي ها در تابستان بعد باشد. گزارشاتي درباره نارضايتي و پشيماني نيمار از حضور در پاريسن ژرمن منتشر شده است و حتي راموس نيز در مصاحبه اخيرش از انتقال نيمار به رئال مادريد استقبال کرده است. البته در عين حال، نيمار روز گذشته در کنفرانس خبري، شايعات درباره نارضايتي اش در پاريسن ژرمن را تکذيب کرد.
رونالدو سوپراستار جام جهاني 2002 در يکي از مصاحبه هاي اخيرش اعلام کرد که عامل اصلي جدايي او از کاتالان ها و پيوستنش به اينترناسيونال رفتارهاي غير قابل قبول مديران بارسا بوده است. رونالدو گفت که تصميم نيمار را به جدايي از بارسلونا کاملا درک مي کند و تجربه شخصي خود را در تاييد حرف نيمار به ميان مي آورد. رابطه بد نيمار با مسئولان باشگاه بارسلونا, اين امکان را به وجود مي آورد که ستاره برزيلي در آينده اي نه چندان دور پيراهن رئال مادريد را بر تن کند. نيمار به دليل عدم پرداخت دستمزد کاملش؛ مديران بارسلونا اخيرا به دادگاه کشانده است.
از طرفي به نظر بسياري رئال مادريد بزرگ ترين و بهترين باشگاه جهان است. ممکن است بعضي ها با اين موضوع مخالف باشند؛ اما آمار هرگز دروغ نمي گويند. رئال مادريد 12 بار قهرمان چمپيونزليگ شده، در حالي که ميلان به عنوان نزديک ترين رقيب تيم مادريدي از نظر تعداد قهرماني، پنج بار کمتر از رئال مادريد قهرمان اين رقابت ها شده است.
در عرصه داخلي هم هيچ تيمي به اندازه رئال مادريد قهرمان لاليگا نشده، علاوه بر آن در طول تاريخ باشگاه مادريدي؛ بهترين ستاره هاي برزيلي براي رئال بازي کرده اند.
ساويو، روبرتو کارلوس، رونالدو و روبينيو تا ريکاردو کاکا، مارسلو و کاسيميرو ستاره هاي برزيلي بوده اند که تاکنون براي باشگاه مادريدي بازي کرده اند و رئال مادريد همواره يک مقصد جذاب براي برزيلي ها بوده است. در حال حاضر کاسميرو و مارسلو عنصرهاي مهمي تيمي رئال مادريد هستند و مسلما اين دو بهترين هاي پست هاي خود در جهان هستند در حالي که موفق شده اند در جام هاي متوالي چمپيونزليگ به عنوان قهرماني دست يابند، اما آن چه خريد اين دو بازيکن را با ارزش تر مي کند، که رئال مادريد وقتي اين دو بازيکن را خريد که اين دو جوان بودند و هنوز خودشان را در سطوح بالا محک نزده بودند. اما باشگاه رئال مادريد در پيشرفت اين دو بازيکن خيلي موثر بود و به آن ها براي رسيدن به جايگاه فعلي کمک زيادي کرد. در حالي که رئال مادريد با وينسيوس جونيور ستاره فلامينگو به توافق قطعي رسيده که در سال 2019 اين بازيکن را به برنابئو بياورد. احتمالا نيمار رهبرِ برزيلي هاي حاضر در رئال مادريد در سال هاسي آينده خواهد شد.
نيمار و رونالدو دو فصل تمام رقيب باشگاهي يکديگر بودند اما در طول همين مدت رابطه دوستانه اي داشتند و هيچ وقت بر عليه يکديگر حرفي نزدند. در سال 2017 وقتي فيفا قصد داشت بهترين بازيکن جهان را اعلام کند؛ نيمار در مصاحبه اي گفت رونالدو شايسته اين عنوان است و درست لحظاتي بعد از رسيدن ستاره پرتغالي به عنوان بهترين بازيکن سال جهان، نيمار به او نزديک شد تا با او عکس سلفي بگيرد و اين لحظه اي بود که توجه تمام رسانه هاي ورزشي جهان را به خود جلب کرد و احترام نيمار را به کريستيانو رونالدو نشان داد. ممکن است نيمار در طي سال هاي آخر حضورش در نيوکمپ، به هم تيمي شدن با رونالدو فکر کرده باشد، تا هم از برنده پنج توپ طلاي بهترين بازيکن سال, درس هايي بياموزد و هم در سال هاي آينده، جانشين رونالدو شود. رونالدو در حال حاضر 33 ساله است و زمان زيادي طول نخواهد کشيد که از فوتبال خداحافظي کند. البته پيدا شدن جانشين براي رونالدو واقعا سخت است, اما اگر بازيکني بتواند جانشين رونالدو شود, آن بازيکن کسي به جز نيمار نيست.
سرخيو راموس کاپيتان رئال مادريد با اعلام مذاکره نمايندگان نيمار با فلورنتينو پرز شايعات را در اين باره افزايش داد. اخيرا ستاره پرتغالي در مصاحبه اي با نشريه اسپانيايي ال لاگوئرو گفته:"من دوست دارم بهترين بازيکنان جهان به رئال مادريد بپيوندند. اگر تصميم گيري در اين باره بر عهده من بود، نيمار از ماه ژانويه تاکنون در رئال مادريد بازي مي کرد. اين صحبت رونالدو در واقع پيامي به نيمار بود که مستقيما به رئال مادريد بپيوندد. اگر با دقت بيشتري به مسئله نگاه کنيم، بازيکنان زيادي در رئال مادريد هستند که چه داخل زمين و چه خارج از آن مي توانند رابطه بسيار خوبي با نيمار داشته باشند. مارسلو، کاسميرو، رونالدو و راموس بازيکنان محوري و کليدي رئال مادريد هستند و دوستي با آن ها موقعيت نيمار را در برنابئو سريع تر تثبيت مي کند.
آيا براي بازيکني در سطح نيمار, تطابق با رئال مادريد سخت است؟ شانس ها و موقعيت ها در دسترس هستند, نيمار در صورت حضور در رئال مادريد مي تواند خيلي زود به بازيکن مورد علاقه هواداران رئال مادريد تبديل شده و به سرعت به بازيکن اصلي تيم مادريدي تبديل شود. با توجه به عدم آمادگي اخير گرت بيل و کريم بنزما، نيمار مي تواند به سادگي جاي آن ها را بگيرد.
به هر حال، دلايل زيادي وجود دارد که چرا يک بازيکن به تيم يا مربي خاصي علاقه داشته و تمايل به پوشيدن پيراهن آن تيم دارد. اما چه دليلي محکم تر از اين که شما بخواهيد به تيمي برويد که در کودکي و جواني آن را دوست داشتيد. درست ده سال پيش در مصاحبه اي از نيمار سوال شد, که بين رونالدينيو و کاکا کدام را ترجيح مي دهد و جواب نيمار در کمال شگفتي اين بود: من زيدان را دوست دارم و او را انتخاب مي کنم. زيدان از زمان آغاز سرمربي گري خود در رئال مادريد به دستاوردهاي مهمي رسيده است و با وئجود افت دو ماهه اخير تيم زيدان، نبايد فراموش کنيم که رئال مادريد با هدايت زيدان اولين تيمي بود که موفق شد دوبار پشت سر هم قهرمان چمپيونزليگ شود.
زيدان توانايي اين را دارد که تيمش را از افت فعلي خارج کرده و دوباره به موفقت برساند. آيا حضور زيدان در راس کادر فني تيم مادريدي؛ انگيزه مناسبي براي نيمار هست؟ جواب بدون شک مثبت خواهد بود. در همان مصاحبه از نيمار سوال شد که آرزوي پوشيدن پيراهن کدام تيم را دارد و جواب نيمار رئال مادريد بود. نيمار در شرايط عادي از بارسلونا جدا نشد, بلکه جدايي او وقتي صورت گرفت که با مديران بارسلونا اختلاف پيدا کرده بود و اين رابطه هر روز بدتر مي شد. رئال مادريد مسلما بهترين تيم حال حاضر جهان است که بازيکنان برزيلي زيادي در آن بازي کرده و مي کنند، بنابراين ديدن نيمار در پيراهن رئال مادريد در آينده اي نزديک اصلا عجيب است.
 

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از مدیران این باشگاه خواست که پیراهن شماره پنج را به تن کند تا بسیاری از هواداران به این ترتیب از علاقه او به زیدان مطلع شوند.

عملکرد درخشان این ستاره انگلیسی در زمین باعث شد که خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا معرفی کند و زیدان هم در طول این مدت بارها نمایش او در ترکیب رئال را مورد تحسین قرار داده است.

این بازیکن در طول چند ماه اخیر دیدارهایی با این ستاره فرانسوی سابق رئال هم داشته و بارها در تمامی گفتگوهایش اعلام کرده که او بازیکن مورد علاقه‌اش بوده و از بچگی دیدارهای او را در رئال مادرید دنبال کرده است.

بلینگام در آستانه بازی حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک برنامه سرگرمی حضور پیدا کرد و کارت‌های بازی بازیکنان مختلف به او داده شد و در طول این برنامه درباره بازیکن محبوبش از او سوال شد که پاسخ داد: «بازیکن محبوب؟ زیدان. او احتمالا از این که من همیشه درباره‌اش حرف می‌زنم خسته شده است.»

دیگر خبرها

  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!