Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@12:04:01 GMT

استخدام بازنشستگان در شهرداری بلامانع است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۱۹۲۳

استخدام بازنشستگان در شهرداری بلامانع است

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه شهردار تهران موظف به تهیه گزارش 12 ساله گذشته شهرداری تهران ظرف 100 روز است، گفت: این گزارش دی ماه به شورای شهر می رسد.

علی اعطا روز یکشنبه در نشست خبری خود خاطر نشان کرد: گزارش عملکرد 12 سال گذشته شهرداری تهران هنوز شورا ارائه نشده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی با بیان اینکه هدف از تهیه این گزارش این است که روشن شود مدیریت جدید شهرداری چه چیزی را تحویل گرفته گفت: باید مشخص باشد که کارنامه چهارسال آینده با چه چیزی باید مقایسه شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این گزارش دی ماه به شورا می رسد.

*ابطال مصوبه برج باغ تاثیری در وضعیت باغات تهران ندارد

اعطا در ادامه با اشاره به وضعیت مصوبه برج باغها در پایتخت افزود: تصویب برج باغها در سال 83 بود، در حالیکه طرح جامع به عنوان طرح بالادست  سال 86 تصویب شده است.

وی عنوان کرد: دستورالعمل ماده 14 قانون زمین شهری پیوست طرح جامع تهران است که بر اساس آن ابطال مصوبه برج باغ در شورا تاثیری در توقف برج باغها نمی گذارد.

وی تاکید کرد: شورای شهر تهران باید حرکت هماهنگی با شورای عالی شهرسازی و معماری برای اصلاح پیوست طرح جامع داشته باشد.

اعطا گفت: پیشنهادی آماده برای اصلاح این پیوست در جلسات آتی ارائه می شود.

وی همچنین درباره تهیه بولتن های کاغذی برای اعضای شورا خاطر نشان کرد: این انتقاد را می پذیریم.

وی گفت: تاکید رئیس شورا بر استفاده از اتوماسیون و صرفه جویی است.

*صالحی امیری در شهرداری تهران منصوب می شود

اعطا همچنین گفت: از انتصاب سید رضا صالحی امیری وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرداری تهران مطلع هستیم اما نمیدانم حکم ایشان داده شده یا خیر.

* مدیران در انتصاب خود بگونه ای عمل کنند که موجب سوء تعبیر نشود

اعطا همچنینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مرتضی حاجی مدیرعامل جدید همشهری فرزند خود را در این رسانه استخدام کرده است، گفت: از این موضوع اطلاع ندارم اما مدیران باید در انتصاب خود بگونه ای عمل کنند که موجب سوء تعبیر نشود.

* انتصاب بازنشستگان در شهرداری منع قانونی وجود ندارد

 اعطا خاطر نشان کرد: بر اساس ماده 71 قانون خدمات کشوری سمت هایی از جمله روسای سه قوه، معاون اول رئیس جمهوری، نواب مجلس و اعضای شورای نگهبان، استانداران سفرا، معاونین وزراء می توانند بازنشسته باشند.

وی گفت: بر اساس قانون تقسیمات کشوری مستخدمین رسمی در معاونت شهرداری پایتخت باشند مشمول به کارگیری معاونان وزراء هستند که بلا مانع است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج

اندیشکده شورای آتلانتیک معتقد است حمله بی‌سابقه 14 آوریل ایران به خاک اسرائیل یک تیر هشدار بود و نشان می‌دهد که تهران به رغم نداشتن نیروی هوایی مدرن توانایی ضربه زدن به اسرائیل را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اندیشکده شورای آتلانتیک در یکی از تازه‌ترین تحلیل‌های خود در مورد واکنش نظامی هفته گذشته تهران با بیان اینکه روزگاری ایران در عرصه صنعت نظامی هوایی ضعیف بود اما اکنون پیشرفت چشمگیری داشته و در اوج به سر می‌برد نوشت: حمله بی‌سابقه ۱۴ آوریل ایران به اسرائیل یک تیر اخطار بود. این واکنش نشان می‌دهد که تهران به‌رغم نداشتن نیروی هوایی مدرن ظرفیت بالقوه‌ای برای ضربه زدن به اسرائیل و مقابله با برتری هوایی آن را دارد.

این اتاق فکر آمریکایی در ادامه آورده است حمله مستقیم هوایی ایران به خاک اسرائیل نقطه عطفی در شرایط امنیتی رو به وخامت منطقه بود. اگرچه حمله اخیر نکته جدیدی را در مورد توانایی‌های نظامی ایران فاش نکرد اما ظرفیت‌های خطرناک ایران در بهره برداری از فقدان عمق استراتژیک اسرائیل را نشان داد.

این گزارش با بیان اینکه حمله ایران، اسرائیل را به تجدیدنظر در محاسباتش در مورد ایران وادار می‌کند، افزود: برخی تحلیلگران سیاست خارجی، نوع واکنش ایران در پاسخ دادن به حمله اسرائیل به کنسولگری در دمشق را دارای بازخوردهای منفی برای تهران توصیف می‌کردند اما جمهوری اسلامی و رهبر آن آیت الله علی خامنه‌ای این امر را از دیدگاهی متفاوت مشاهده و ارزیابی می‌کردند.

نویسنده گزارش با تکرار ادعاهای رسانه‌های صهیونیست در مورد مقابله و همکاری غرب در کنار اسرائیل با موشک‌ها و پهپادهای ایرانی مدعی شد که حمله ایران آسیب زیرساختی قابل توجهی را به دنبال نداشت. با این حال شورای آتلانتیک با بیان اینکه ممکن است همه این اقدامات از روی برنامه‌ریزی انجام شده باشد، اذعان کرد اگر سه هزار یا ۳۰ هزار موشک و پهپاد بدون اخطار قبلی به سمت اسرائیل پرتاب شوند، مقابله با آن‌ها بسیار سخت خواهد بود.

این در حالی است که بر اساس برخی اطلاعات، گفته می‌شود حزب الله لبنان که اصلی‌ترین متحد ایران است، زرادخانه‌ای متشکل از ۱۵۰ هزار راکت و موشک در اختیار دارد.

این مرکز پژوهشی آمریکا، نیروی هوایی را پاشنه آشیل امنیتی ایران از زمان جنگ هشت ساله ایران و عراق (۱۹۸۰-۱۹۸۸) دانست و اعلام کرد که پس از آن جنگ، ایران برای تقویت توان هوایی خود تلاش کرد و در کنار آن بخش عمده‌ای از منابع خود را در زمینه توسعه برنامه موشکی بالستیک و پهپاد رزمی سرمایه گذاری کرد. ایران به دلیل آنکه سال‌ها با محدودیت‌های تسلیحاتی سازمان ملل درگیر بود، پیوسته سعی کرد تا برد و دقت موشک و پهپادهای خود را افزایش دهد و در این مسیر موفق شد قابلیت موشکی و پهپادی خود را به این سطح بالا ارتقا دهد.

کد خبر 748161

دیگر خبرها

  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد