Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه اى این پروژه، فیلم سینمایى «خیابان دیوار» به تهیه کنندگى مصطفى کیایى و کارگردانى بهمن کامیار با تغییر نام به «در وجه حامل» فرم حضور در سى و ششمین جشنواره فیلم فجر را با همین نام پر کرد تا دومین تجربه بلند سینمایى کامیار در مقام کارگردان راهى این جشنواره شود.

«در وجه حامل» تمامى مراحل فنى را پشت سر گذاشته و نسخه بازبینى آن براى ارائه به دبیرخانه سى و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و داستان آن روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می شود و در پی حل آن است. تمامی مراحل فیلمبرداری «در وجه حامل» در لوکیشن های تهران انجام شده است.

ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، احسان امانی، رویا جاوید نیا، معصومه رحمانی، ایرج سنجری، بابک بهشاد، جواد زیتونی، بیژن افشار، میثاق جمشیدی، مژده دایی، سید وحید منافی، مهدی میری، پاوان افسر، اکبر مددی مهر، غلامحسین عباسی، مهران آتش زا، فرزاد سینا، شهرزاد بخشی، مهران فراهانی، فاطمه بابایی، رضوان جعفری، حمیدرضا خسرویون، با هنرمندی محسن کیایی و با حضور رعنا آزادی ور در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

سایر عوامل «در وجه حامل» عبارتند از نویسنده و کارگردان: بهمن کامیار، تهیه کننده: مصطفی کیایی، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، مدیر تولید: سجاد رحیمی، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابردار: امیر نوبخت، دستیار اول فیلمبردار: آرش رمضانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: زینب نصرالهی، طراح لباس: مهرناز اکبری، منشی صحنه: حمیرا نعمت الله، عکاس: میلاد کیایی، مدیر تدارکات: امیر یمینی و مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

503

جشنواره فجر خیابان دیوار بهمن کامیار میلاد کیایی در وجه حامل

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محسن حدادیان از نجات فرد گرفتار در بین دو دیوار خبر داد و اظهار کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۵، نیروها به محل اعزام شدند و فرد گرفتار که خانم بود و برای جمع‌آوری ضایعات وارد محل شده بود را نجات دادند.

وی افزود: آتش نشانان پس از شکافتن دیوار منزل همسایه توانستند فرد گرفتار را نجات بدهند.

حدادیان سن فرد گرفتار بین دیوار را بین ۳۰ تا ۴۰ سال اعلام کرد و گفت: وی پس از نجات، تحویل اورژانس داده شد.

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • قلع و قمع تصرفات غیر قانونی در آباده
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • تصاویر | نجات معجزه‌آسای زن بمی بعد از ۴ روز حبس بین دیوار
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • زن بمی بعداز چهار روز ازبین دو دیوار نجات یافت
  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار