Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در این نمایشگاه، موسسه انتشارت دانشگاه تهران، جهاد دانشگاهی تهران، انتشارات دانشگاه علم و صنعت، انتشارات نوین، انتشارات شهر زبان، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، موسسه نشر دجیتال لوح فشرده سبا و شرکت آرسام رایان آرش حضور دارند.

در هفته کتاب و کتاب خوانی علاوه بر برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف 5 تا 30 درصدی، برنامه های مختلفی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد که از آن جمله می توان به برنامه های داستان خوانی، نقد و بررسی کتاب و بازدید از باغ کتاب تهران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب دانشگاه تهران در باشگاه دانشجویان، هر روز از ساعت 15 تا 16:30 سلسله نشست های داستان خوانی با عنوان «این بار داستان می خوانند» توسط کانون مطالعات بین المللی و فرهنگی و کانون کتاب باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

سلسله برنامه های داستان خوانی «این بار داستان می خوانند» ابتکار و تلاشی است که با بسترسازی داستان خوانی شخصیت های علمی، فرهنگ، هنری و اجتماعی که حسب حرفه شان الزاما از آنان انتظار داستان خوانی نمی رود، ضمن فراهم آوردن فضای شور و نشاط به ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی می پردازد.

همچنین، نشست نقد کتاب از سلسله نشست های هفتگی بحث و گفت وگو نیز توسط کانون کتاب باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، دوشنبه 22 آبان، ساعت 16 برگزار می شود.

نمایشگاه کتاب عمومی و تخصصی دانشگاه تهران تا 24 آبان همه روزه از ساعت 9 تا 16 دائر و بازدید برای عموم آزاد است.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان