Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه نوبخت تنها متعلق به گیلان نیست اما نیم نکاهی هم به گیلان دارد گفت: باید ما نمایندگان گیلان و استاندار پیگیر تحقق پروژه ها و انعکاس مشکلات در جهت تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه های ملی در استان باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» درجریان حضور نوبخت در گیلان ، اظهار کرد: نباید نسبت به شخصیت های حقوقی و مسؤولان اجرایی برخورد غیر منصفانه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه اگر نقدی است در همان مورد باید نقد صورت بکیرد ، تصریح کرد: نوبخت در دولت فرصتی برای گیلان است و از گیلانی های حاضر در هیأت دولت است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه باید تلاش کنیم از توانمندی ها و موقعیت  نوبخت در جهت توسعه هرچه بیشتر استان گیلان بهره مند شویم ، اضافه کرد:  نوبخت یک اختیاراتی دارد و نمی تواند شخصی تصمیم بگیرد.

عباسی با تأکید براینکه  نوبخت تنها متعلق به گیلان نیست ، تصریح کرد: اما نیم نکاهی هم به گیلان دارند و باید ما نمایندگان گیلان و استاندار پیگیر تحقق پروژه ها و انعکاس مشکلات در جهت تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه های ملی در استان باشند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه تا به پروژه های ملی مانند راه آهن و آزاد راه تهران _شمال و پتروشیمی و نفت و گاز و غیره نگاه ویژه ای شود ، اضافه کرد: باید بروی تحقق آن تلاش کنیم جلساتی با دکتر نوبخت در تهران هم داریم.

عباسی با بیان اینکه برخی از رسانه ها طوری برخورد می کنند که با دعوا و توهین کردن و تذکر دادن می توان کار را پیش برد ، اظهار کرد: نوبخت در حد توان برای استان تلاش می کند و ما نمایندگان هم نسبت به مشکلات استان بی تفاوت نیستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود

مهدی عالمی، ناظر پروژه پل سفیدرود گفت: اجرای عملیات ساخت پل بزرگ سفیدرود با عرشه فلزی و پایه‌هایی با ۲ دهانه ۴۰ و ۵۰ متری به طول کلی ۹۰ متر، عرض ۵.۵ متر و عرض پیاده رو کناری ۵۰ سانتیمتر در بحرانی‌ترین قسمت رودخانه و در محدوده استملاکی سد سفیدرود منجیل با به کارگیری به روزترین اصول فنی و مهندسی در حال انجام است.

او هدف از ساخت این پل را تسهیل دسترسی، بهبود کیفیت تردد و روان سازی و حذف گره ترافیکی مسیر اعلام و تصریح کرد: محل قرارگیری این پل در محور اصلی منجیل _ سه راهی طارم شهرستان رودبار نقش چشمگیری در جابجایی مسافران، محصولات کشاورزی و فعالیت اقتصادی استان‌های شمالی و شمال غربی کشور دارد.

ناظر پروژه پل بزرگ سفیدرود افزود: در حال حاضر پل قدیمی بین ۲ شهر منجیل گیلان و طارم زنجان بر روی رودخانه سفیدرود استفاده می‌شود. 

به گفته عالمی، با توجه به اینکه مسیر عبوری از پل فلزی موجود ظرفیت تردد یک خودرو را دارد و نیز بخشی از مسیر راه فرعی طارم رودبار به منظور عملیات اجرایی بخش دوم آزادراه منجیل - رودبار مسدود شده است و محدودیت مراودات تجاری و کشاورزی دو سویه شهرستان طارم با شهرستان‌های استان گیلان، تکمیل این طرح در حداقل زمان ممکن با همت مسئولان استانی و شهرستانی بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

او همچنین گفت: با تکمیل و بهره برداری از این پل فلزی که این روز‌ها با پیشرفت ۹۲ درصدی و ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال در دست اجرا است، راه گیلان به استان‌های همجوار اعم از زنجان، قزوین، اردبیل و ... هموار می‌شود و طبق برنامه ریزی انجام شده در صورت تأمین اعتبار بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال انتظار می‌رود در نیمه نخست امسال به بهره برداری برسد.

پروژه ساخت پل بزرگ سفیدرود در شهریور سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده بود. 

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • میزگرد نگاهی به هشت چالش تاریخی؛ پروژه کوروش درخدمت اسرائیل؟
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند