Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@18:28:12 GMT

متلاشی شدن کامیونت پس از تصادف با کامیون + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۴۷۸۴

متلاشی شدن کامیونت پس از تصادف با کامیون + تصاویر

اتاقک کامیونت حامل شیر بر اثر تصادف با قسمت عقب یک دستگاه کامیون متلاشی شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 6:25 صبح امروز حادثه تصادف در بزرگراه شهید یاسینی، نرسیده به پل 12 فروردین به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه 60 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید بهزادی؛ رئیس ایستگاه 60 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه کامیونت حامل شیر حین حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه به علت نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده بود که بر اثر این حادثه هر دو سرنشین کامیونت داخل اتاقک این وسیله نقلیه زخمی و محبوس شدند.

بهزادی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه و اطمینان از نداشتن نشتی گازوئیل، به وسیله تجهیزات هیدرولیکی عملیات رهاسازی سرنشینان کامیونت آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: خودکشی یک بیمار در بیمارستانی در غرب پایتخت

رئیس ایستگاه 60 آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی با تلاش فراوان دو مرد بیست و هفت و سی ساله که دچار مصدومیت شده بودند را از داخل اتاقک در هم پیچیده کامیونت خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان در پایان هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و آثار به جای مانده از حادثه را از سطح بزرگراه پاکسازی کردند.

انتهای پیام/

R1370/P1010114/S2,25,1392/CT12 موضوعات مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ساعتی پیش بر اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه تاکسی در حد فاصل روستای عباس آباد دره شهر و زرانگوش بدره ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبه رو باهم برخورد کردند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی های برون شهری بوده است؛  دچار حریق می شود و هر ۴ سرنشین آن در میان شعله های آتش می سوزند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده است که به صورت سرپایی با کمک کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می شود.

به گفته سرهنگ کهزادی، رییس پلیس راه استان، علت تصادف، انحراف به چپ کامیون کمپرسی بوده است.

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت