Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سرپرستی منطقه ۷ بانک شهر با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه کتاب کرمانشاه، از اختصاص ۸ میلیارد ریال بن کارت کتاب برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه و توزیع آن خبر داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سعید نوری رییس سرپرستی منطقه ۷ بانک شهر، با اشاره به عاملیت این بانک برای دومین سال از نمایشگاه‌های کتاب استانی گفت: با توجه به تجارب موفق سال گذشته و اعلام رضایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات بانک شهر، در قالب تفاهم‌نامه همکاری برپایی نمایشگاه‌های کتاب استانی برای مدت پنج سال به بانک شهر سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه کتاب استانی در کرمانشاه و استقبال پرشور مردم  این شهر اظهارکرد: امسال و در این نمایشگاه تلاش شده تا خدمات بهتر و گسترده‌تری به مردم فرهنگ‌دوست کرمانشاه ارایه شود.

نوری با بیان اینکه، پیش از این پیشخوان‌ها و‌ATM های بانک شهر برای ارایه خدمات به زوار اربعین در مرز خسروی و شهرستان قصر شیرین مستقر بود، گفت: با توجه به روزهای پایانی این ایام، تعدادی از این دستگاه‌ها را برای ارایه خدمات بهتر به نمایشگاه کتاب منتقل شد.

وی تصریح‌کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب کرمانشاه صبح و بعدازظهر برقرار است، در تمامی ساعات به مشتریان خدمات ارایه می‌شود و در این راستا از نیروهای زبده بانک استفاده می‌شود.

رییس سرپرستی منطقه ۷ بانک شهر در خصوص خدمات و امکانات غرفه بانک شهر برای مردم تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین خدمات، توزیع بن کتاب است که نزدیک به هشت میلیارد ریال بن کارت با تخفیف بیست درصدی برای مردم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دریافت برنامه‌های نت‌شهر، افتتاح حساب، گرفتن وجه، خدمات کارت و همه خدماتی که در یک شعبه بانک شهر ارایه می‌شود، در غرفه بانک شهر در نمایشگاه کتاب کرمانشاه در اختیار مردم است و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

نوری تصریح کرد: همچنین یک دستگاه خودرو پول‌رسان در همین محوطه مستقر شده تا مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

وی از اعلام آمادگی بانک شهر برای ارایه خدمات تا پایان روزهای برپایی نمایشگاه هم خبر داد و افزود: مشتری‌مداری و ارایه خدمات به مردم فرهنگ‌دوست کرمانشاه در اولویت کار قرار دارد.

نوری در ادامه از همکاری خوب دستگاه‌های مربوطه در استان کرمانشاه از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کمک به ارایه خدمات به مشتریان قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به شروع سفرهای زائران ‎حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به‌صورت اسکناس) به مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس ‎مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، پرداخت ارز به زائران یاد شده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌کند.

فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • عرضه دو تک نگاری خبرنگار ایرانی از افغانستان در نمایشگاه کتاب
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳