Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@15:26:40 GMT

کمک مستقیم به باشگاه‌های دولتی ممنوعیت دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۵۳۵۱

کمک مستقیم به باشگاه‌های دولتی ممنوعیت دارد

صدیف بدری در واکنش به بازرسی از باشگاه‌های دولتی به ویژه حسابرسی به وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: با توجه به اینکه دو باشگاه‌ سرخآبی به صورت دولتی اداره می‌شوند، ورود سازمان بازرسی به حسابرسی این باشگاه‌ها منع قانونی ندارد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی درباره اظهار نظر وزیر ورزش و جوانان مبنی بر عدم حمایت از دو باشگاه پایتخت، این اظهارات را رد و عنوان کرد: وقتی دولت بدهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را پرداخت می‌کند، قطعا در ردیف‌های بودجه‌ای خود نیز برای این دو باشگاه بزرگ و پرهزینه نیز رقم‌های را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: بر اساس قانون، کمک مستقیم به باشگاه‌های دولتی ممنوعیت دارد؛ از سوی دیگر نیز مدیران باشگاه‌ها نیز ادعا می‌کنند که از برخی محل‌ها مثل تبلیغات و استفاده از اسپانسر‌ها برای باشگاه خود درآمدزایی می‌کنند لذا در چنین وضعیتی ورود سازمان بازرسی می‌تواند روشنگر نحوه تأمین بودجه‌ها باشگاه‌ها باشد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس تأکید کرد: قطعا حسابرسی و بازرسی‌ از وضعیت باشگاه‌ها می‌تواند زمینه‌های فساد در ورزش کشور را از بین ببرد و به شفافیت مالی به ویژه در ورزش پر هزینه فوتبال کمک کند.

به گزارش خانه ملت؛ پیش از این مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگویی عنوان کرده بود که سرخابی‌ها یک ریال هم از بودجه دولت استفاده نمی‌کنند و اصلا ممنوعیت قانونی در این زمینه داریم؛خود مجلس ممنوع کرده است و قانوناً نمی‌توانیم یک ریال به تیم لیگ برتری کمک کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏