Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: براثر دو مورد تصادف شدید در دو محور استان متاسفانه هفت نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند. اولین حادثه در کیلومتر ۳۵ محور بروجرد-اراک رخ دادکه یک دستگاه کامیون با یک سواری ریو به شدت برخورد کرد و درهمان لحظات اولیه حادثه چهار نفر از سرنشینان خودروی سواری جان خودرا ازدست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: با استفـــاده از سِتِ نجات سبک هیدرولیک عملیات رها سازی کشته شدگان توســط نجاتگران پایگاه امداد ونجات جاده‎ای زالیان انجام شد و یک نفر فرد مصدوم دیگر نیز پس از اقدامات پیش بیمارستانی لازم به بیمارستان شهید چمران بروجرد انتقال داده شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: دومین حادثه شدید در محور کوهدشت - کرمانشاه رخ داد که بر اثر انحراف از جاده و برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با موانع کنار جاده سهنفر، سه نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان دادند و یک نفر مصدوم دیگر توسط عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‎ای بلوران به مرکز درمانی منتقل شد.

انتهای پیام/د

حادثه دیدن ۲۱ نفر بر اثر سوانح جاده‎ای لرستان تنها در یک روز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج

مهدی رمضانی در دیدار‌های جداگانه با کارگران آسیب‌دیده ضمن آرزوی سلامتی، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و خواستار تسریع در روند درمان و کار‌های اداری این کارگران شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان همچنین با حضور در منزل جعفر میرزایی کارگر فوت شده در حادثه کارگری، ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: بحث ایمنی باید جدی گرفته شده و با متخلفان برخورد شود تا کارگران دچار حادثه نشده و خانواده‌ها عزادار نشوند.

مدیرکل کار کردستان نیز در این دیدار گفت: تمام توان خود و ادارات زیر مجموعه وزارت کار در استان را در جهت حمایت از کارگران آسیب دیده بکار خواهیم گرفت، و حمایت از این اقشار را وظیفه خود میدانیم.

فرزاد پیشکاری گفت: در راستای حفظ ایمنی، بهداشت و صیانت از حق و حقوق کارگران ۲۳ بازرس کار در استان سال گذشته بیش از ۱۹ هزار بازرسی از کارگاه‌ها، کارخانجات، واحد‌های تولیدی و صنعتی، ابنیه و کارگاه‌های پرخطر را انجام داده‌اند تا کارگران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور دچار سانحه و آسیب نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج