Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- به دنبال توضيح رييس دانشگاه علوم پزشکي تبريز در خصوص احداث مرکز تخصصي پيوند در تبريز، تني چند از اعضاي شورا به انتقاد از عملکرد دانشگاه علوم پزشکي تبريز پرداختند.

به گزارش خبرنگار ما در تبريز، عبدالله تقي پور، رييس کمسيون خدمات شهري با اشاره به  وضعيت نامناسب بهداشتي و درماني شهر تبريز، بحث سونامي سرطان در تبريز و استان را مطرح کرد و خواستار بررسي علل و راهکارهايي پيشگيري، عدم حضور به موقع اورژانس در مواقع ضروري در سطح شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقي پور افزود: واقعيت امر وجود گله مندي ها از وضعيت در حوزه درمان است.

محمدباقر بهشتي، رييس کمسيون برنامه و بودجه در ادامه گفت: چرا دانشگاه علوم پزشکي اجازه داده است دستگاههاي ديگر نظير جهاد کشاورزي و ساير دستگاهها کلينيک راه اندازي کنند؟

بهشتي ضرورت سازماندهي نهادهاي بهداشتي و درماني در استان را خواستار شد.

فريدون بابايي اقدم، رييس کمسيون معماري و شهرسازي نيز با اشاره به اينکه دکتر صومي از مديران سخت کوش استان است تصريح کرد: اگر ساختماني در اين شهر احداث مي شود سرمايه شهر است ولي سرانه بيمارستاني تبريز به دليل خدمت رساني بيمارستاني به شمالغرب کشور کم است.

بابايي افزود: همراهان بيماران در بيمارستان ها معمولا در وضعيت نامناسبي هستند که بايد در اين زمينه تدابير مناسب انديشيده شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود