Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@01:46:11 GMT

جزییات آتش سوزی ساختمان3طبقه

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۶۸۶۴

آتش‌سوزی در یک ساختمان سه طبقه در شهرک علی‌آباد خسارات فراوان مالی برجای گذاشت. ناطقان: ساعت 17:44 روز گذشته آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در شهرک علی‌آباد، بلوار دستواره به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی آتش‌نشانان ایستگاههای 90 و 83 و گروه نجات 17 را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمدعلی زارع تیموری؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: آتش‌سوزی در یک ساختمان سه طبقه رخ داده و طبقات دوم و سوم آن کاملاً شعله‌ور شده بود.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی پس از قطع برق و گاز، با استفاده از تجهیزات مخصوص خاموش کردن آتش و دستگاه‌های تنفسی خود را به کانون آتش رساندند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شعله‌های سرکش آتش را مهار و کاملاً خاموش کنند.

زارع تیموری خاطرنشان کرد: همزمان با عملیات خاموش کردن آتش، گروه دیگری از آتش‌نشانان به جست‌وجوی محبوسان احتمالی در طبقات مختلف ساختمان مشغول شدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید اما آتش‌سوزی خسارات مالی فراوانی برجای گذاشت.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش‌سوزی در حال بررسی است.
منبع: مشرق برچسب ها: آتش سوزی ، ساختمان سه طبقه ، خسارات

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت

طارق زعرف، وزیر حمل و نقل و ارتباطات فلسطین شامگاه یکشنبه فاش کرد که در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی برای هفتمین ماه، خسارات بخش حمل و نقل غزه بیش از ۳ میلیارد دلار رسیده است. 

براساس گزارش القدس العربی،زعرب در جریان بررسی خسارات بخش حمل و نقل در غزه، در جلسه تشکیلات خودگردان در رام الله در مرکز کرانه باختری اشغالی صحبت کرد.

او گفت: کمیته‌های وزارت حمل و نقل تخمین می‌زنند که نیرو‌های اشغالگر حدود ۵۵ هزار خودرو را در نوار غزه منهدم کردند که معادل ۶۰ درصد خودرو‌های دارای مجوز در نوار غزه است.

این وزیر صهیونیستی افزود: خسارات بخش حمل‌ونقل در غزه بیش از ۳ میلیارد دلار است که زیرساخت‌ها و وسایل نقلیه شهروندان را شامل می‌شود.

زعرب ادامه داد: رژیم اشغالگر حدود ۹۴۵ کیلومتر از جاده‌های غزه را که معادل ۶۵ درصد شبکه جاده‌ای است با هزینه‌ای بیش از ۲ میلیارد دلار تخریب کرد.

پیش از این نیز سازمان ملل متحد با اشاره به حجم گسترده ویرانی های نوار غزه در پی حملات و بمباران های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روند آواربرداری در این منطقه احتمالا ۱۴ سال طول می کشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران