Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناوه - ایرنا- فرماندارگناوه گفت: کارورزی از طرح های مهم در زمینه تولید و اشتغالزایی است که از دستگاههای اجرایی انتظار داریم در اجرایی شدن هر چه بهتر آن با متولیان امر همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه افزود: باتوجه به اینکه 2 مرکز دولتی فنی وحرفه ای خواهران و براداران و مراکز خصوصی در این شهرستان وجود دارد باید نهایت استفاده از این ظرفیت مهم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار گناوه بیان کرد: باتوجه به اینکه استاندار بوشهر بر نصب نکردن هرگونه بنر و تشریفات زاید در زمان حضور مدیران در شهرستان تاکید کرده ، اعضای شورای اداری نیز دراین زمینه رعایت کنند.
فرماندار گناوه از دستگاههای مرتبط خواست تا مصوبه شورای فرهنگ عمومی در خصوص جمع آوری بنرهای اموات از سطح خیابان و معابر شهرهای گناوه و ریگ را در دستور کار خود قراردهند.
وی اظهارکرد: دستگاههای اجرایی پیگیر مبادله و موافقت نامه های اعتبارات حوزه های خود ازطریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی باشند و درصورت هرگونه مشکلی فرمانداری را در جریان قرار دهند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی گناوه نیز گفت: باتوجه به اینکه در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متنوعی پیش بینی شده از دستگاههای اجرایی انتظار داریم همکاری لازم داشته باشند.
صادق خدری افزود: رونمایی از کتاب عبدالحمید قیصری در بندرریگ، تجهیز کتابخانه روستای شول با همکاری موسسه آوای مهرگان و بازدید و تقدیر از کتابفروشی ها از جمله برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان است.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • قطع همکاری منچستریونایتد با ۲ تن از مدیرانش
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاههای الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد