Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:40:46 GMT

ثبت چهار وقف جدید به ارزش 10میلیارد ریال در اشنویه

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۷۳۶۰

ثبت چهار وقف جدید به ارزش 10میلیارد ریال در اشنویه

میثم جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از خیران روستای ' گنج آباد ' به نام ' سلیم ساعدی ' یک قطعه زمین به متراژ 600 مترمربع برای توسعه مسجد به ارزش 2 میلیارد ریال را وقف کرد.
وی افزود: 2 خیر به نام های 'ابراهیم پاکزاد' در روستای 'نلیوان' و 'سلیمان فقه حسن' در روستای 'چشمه گل' نیز به ترتیب زمین هایی به متراژ 200 متر و 800 متر به ارزش بالغ بر یک میلیارد و 500 هزار ریال برای ساخت خانه عالم وقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: 'احمد عثمانی' خیّر اشنویه ای نیز زمین یکهزار متری به ارزش بالغ بر 5 میلیارد ریال را برای ساخت مسجد در اشنویه وقف کرد.
‌وی گفت: امسال تاکنون 12 وقف در اشنویه به مساحت 5500 مترمربع و به ارزش 30 میلیارد ریال به ثبت رسیده و این شهرستان از لحاظ شاخص تعداد وقف و موقوفات در سطح استان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.
شهرستان اشنویه در آذربایجان غربی واقع است و بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.
9870/3093/3072
** خبرنگار: سارا معروفی ** انتشار : علیرضا فولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی متو صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از رسیدگی به پرونده قاچاق چهار هزار و ۲۱۸ لیتر نفت گاز به ارزش ۷۴۸ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان دماوند خبر داد.

رئیس شعبه اول تعزیرات دماوند افزود: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی سوخت کشف شده محکوم کرد.

متو گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بود.

کد خبر 6097947

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات