Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابتهای مرحله سوم (فینال) لیگ برتر وزنه برداری جوانان باشگاههای کشور (یادواره شهدای مرزبانی) به میزبانی تالار وزنه برداری (سالن همایش های ایرانیان) از ساعت 16 امروز (یکشنبه 21 آبان ماه) در به صورت همزمان رقابت وزنه برداران اوزان 62 و 69 کیلوگرم برگزار شد. برهمین اساس در دسته 62 کیلوگرم مهدی دویرانی از شرکت ملی حفاری اهواز با مجموع 238 کیلوگرم و مصطفی زارعی دیگر وزنه بردار این تیم در دسته 69 کیلوگرم با مجموع 301 کیلوگرم در صدر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دویرانی با اینکه در حرکت یکضرب با ثبت وزنه 103 کیلوگرمی، پس از قاسم زاده که 111 کیلوگرم را مهار کرده بود و عبدالعلی زاده که 104 کیلوگرم را بالای سر برده بود در جایگاه سوم ایستاد، ولی در حرکت دوضرب با مهار وزنه 135 کیلویی، و ثبت رکورد مجموع 238 کیلوگرم بالاتر از دو رقیب خود به مقام نخست دست یافت. 
عملکرد 3 وزنه بردار برتر دسته 62 کیلوگرم به شرح زیر است:

1- مهدی دویرانی (شرکت ملی حفاری اهواز): حرکت یکضرب 103 کیلوگرم، حرکت دوضرب 135 کیلوگرم و در مجموع 238 کیلوگرم
2- مهران قاسم زاده (عقاب): حرکت یکضرب 111 کیلوگرم، حرکت دوضرب 124 کیلوگرم و در مجموع 235کیلوگرم
3- علی عبدالعلی زاده (نور همدان): حرکت یکضرب 104 کیلوگرم، حرکت دوضرب 123 کیلوگرم و در مجموع 227 کیلوگرم


مصطفی زارعی ملی پوش جوانان کشورمان و عضو تیم شرکت ملی حفاری اهواز در حرکت یکضرب دسته 69 کیلوگرم با مهار وزنه 141 کیلویی، به میزان یک کیلوگرم رکورد رده سنی جوانان ایران را که در اختیار جابر بهروزی (مسابقات جام باشگاههای آسیا در سال 2011) بود را به نام خود ثبت کرد. 
عملکرد 3 وزنه بردار برتر دسته 69 کیلوگرم به شرح زیر است:
1- مصطفی زارعی (شرکت ملی حفاری اهواز): حرکت یکضرب 141 کیلوگرم، حرکت دوضرب 160 کیلوگرم و در مجموع 301 کیلوگرم

2- آرمان قربانی (مناطق نفت خیز جنوب خوزستان): حرکت یکضرب 114 کیلوگرم، حرکت دوضرب 140 کیلوگرم و در مجموع 254کیلوگرم
3- ابراهیم بهروان (نیروی زمینی ارتش): حرکت یکضرب 118 کیلوگرم، حرکت دوضرب 135 کیلوگرم و در مجموع 253 کیلوگرم

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، لیگ برتر باشگاه‌های ایران در فصل ٠٣-١٤٠٢ با برگزاری ١٨ دیدار باقی مانده دور رفت و ٣٥ دیدار دور برگشت اسلحه اپه روز‌های پنجشنبه و جمعه (١٣ و ١٤ اردیبهشت) پیگیری شد.   این دیدار‌ها در قالب هفته دوم اسلحه اپه در شرایطی برگزار شد که تیم قارتال آذربایجان به علت عدم حضور از لیگ حذف شد.   درپایان ٥٣ دیدار برگزار شده در این هفته، تیم چادر ملو با ٤٢ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، تیم آترا ارتوپد با ۴۰ امتیازدوم شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با ۳۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.   در جدول رده بندی تیم‌های صدر مشهد و صنعت پلاس به ترتیب چهارم و پنجم شدند.   در هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی در اسلحه اپه، این پنجم تیم به عنوان تیم‌های صدرنشین برای تعیین رده بندی نهایی با هم رقابت خواهند کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • ۹ راهکار موثر برای کاهش وزن در زنان بالای ۳۰ سال
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله