Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه نشست های هماهنگی کمیته ملی المپیک با فدراسیونهای کاندید اعزام به بازیهای آسیایی جاکارتا، رئیس فدراسیون وزنه برداری به همراه سرمربی تیم ملی بزرگسالان این رشته با حضور در کمیته ملی المپیک اهداف و برنامه های خود برای حضوری قدرتمند در این دوره از بازیها را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون و محسن بیرانوند سرمربی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری برگزار شد، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی، عاطفه اسلامیان مدیر رواحد روابط بین الملل، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی و نماینده حراست از کمیته ملی المپیک و شروین اسبقیان نماینده وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

در ابتدای این نشست رحیمی با تشریح مصوبات جلسات ستاد عالی ورزش و برنامه ریزی کمیته ملی المپیک برای اعزام کاروانی پر امید به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا یادآور شد: وزنه برداری همیشه جزو رشته های موفق و مدال آور ما در بازیها بوده و در بازیهای جاکارتا نیز انتظار همه اهالی ورزش از این رشته مدال آوری و موفقیت است.

وی ادامه داد: خوشبختانه وزنه برداری روند بسیار خوبی را در پیش گرفته و شاهد موفقیتهای روز افزون این رشته هستیم که امیدوارم در جهانی پیش رو و بازیهای جاکارتا و المپیک نوجوانان نیز تکرار شود.

در ادامه نشست علی مرادی و محسن بیرانوند برنامه ها و سیاست گذاریهای فدراسیون و تیم ملی را برای حضوری موفق در میادین پیش رو اعلام داشتند.

مرادی با تاکید بر نگاه ویژه فدراسیون به سیستم مبارزه با دوپینگ اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه فدراسیون بر این است تا در تمامی میادین پیش رو با ورزشکارانی پاک به موفقیتهای ارزشمند دست یابد که برای پیاده سازی این هدف ارزشمند نیازمند حمایت جدی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم.

بیرانوند نیز برنامه های کادر فنی تیم ملی در خصوص اردوهای آماده سازی پیش رو، تعامل با رده های پایه و نحوه انتخاب ملی پوشان را برای حاضرین توضیح داد.

اسلامیان نیز در خصوص تغییر اوزان و قوانین بازیها توضیحاتی را ارائه کرد که مقرر شد بعد از برپایی نشست فنی فدراسیون جهانی و اعلام اوزان جدید از سوی این نهاد مکاتبات لازم برای ثبت نام اولیه تیم وزنه برداری صورت گیرد.

در پایان این نشست اسبقیان نماینده وزارت ورزش و جوانان نیز اطمینان داد که وزارت ورزش حمایت لازم و شایسته را از تیم وزنه برداری برای کسب نتایج مورد انتظار بعمل خواهد آورد.

602

فدراسیون وزنه برداری ایران المپیک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد