Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسئول جمعیت هلال احمر به جزئیات زلزله غرب کشور پرداخت.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، محمدرضا امیریان با تشریح آسیب های زلزله زمین لرزه ای به بزرگی 7.2 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در کرمانشاه حوالی ازگله اظهار داشت: در حال حاضر ارزیابی شروه شده است و تیم های امدادی نیز در حال اماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس اطلاعات کنونی که مسلما باید کامل شود پنج شهر کرمانشاه از جمله پل ذهاب، گیلان غرب، قصر شیرین و ... دچار آسیب و ارتباط قطع شده است و گزارشات از تلفات و مجروحانی است که بر اثر این زلزله دچار آسیب شدند.

هموطنان خط تلفن 112 را اشغال نکنند

همچنین مرتضی سلیمی - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز با اشاره به وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 7.2 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در کرمانشاه اظهارداشت: نیروهای هلال احمر در مناطق زلزله زده در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه مدت زمان لرزش به قدری بود که زمین لرزه در برخی استان‌های مرکزی، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، بوشهر و خوزستان احساس شده است، عنوان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر در مناطقی که زمین لرزه احساس شده است در حالت آماده باش کامل به سر می برند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از هموطنان در مناطقی که زمین لرزه احساس شده است خواست تا ضمن حفظ خونسردی و آرامش خود از اشغال کردن خط 112 خودداری کنند تا امدادرسانی ها با مشکل و اختلال مواجه نشود.

به گزارش تسنیم، ساعت 21 و 48 دقیقه امروز(یکشنبه) زمین لرزه ای به بزرگی 7.2 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) استان کرمانشاه حوالی ازگله را لرزاند.

انتهای پیام/

R1014143/P1361/S2,23,24,25/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و واکنش سریع هلال احمر استان از شهرستان کنگاور تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر و امداد هوایی این سازمان نیز آماده خواهد بود.

وی با بیان اینکه هلال احمر کرمانشاه برای پوشش مراسم گرامیداشت این عملیات آمادگی کامل دارد، افزود: در بخش‌های امداد و نجات و همچنین اسکان زائران شهدای عملیات بازی‌دراز از آمادگی‌های لازم برخوردار هستیم و همچنین از ظرفیت استانی نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به حضور بیش از ۴۰ هزار نفر در این مراسم، گفت: سازمان در بحث اسکان نیز وظیفه مهمی بر عهده دارد و باید این تعداد را در شهرستان‌های مختلف اسکان بدهد.

وی اضافه کرد: در این راستا تیم‌های مخصوص در بحث اسکان در شهرستان‌های مختلف مستقر می‌شوند و تقسیم بندی‌های لازم انجام شده است.

محمدی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: مجموعه هلال احمر جهت خدمت رسانی شایسته به زائران شهدای بازی‌دراز و کاروان‌های راهیان نور آمادگی کامل دارد.

کد خبر 6088770

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز