Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@05:30:00 GMT

تعداد مصدومان اولیه زلزله غرب ایران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۰۵۷۲

تعداد مصدومان اولیه زلزله غرب ایران اعلام شد

سرپرست سازمان اورژانس کشور تعداد مصدومان اولیه زلزله غرب ایران را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، پیرحسین کولیوند با اشاره با مصدومان زلزله در کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون این زلزله 14 مصدوم داشته است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور ادامه داد: همچنین دو نفر در ارومیه، 10 نفر در سنندج، یک نفر در شوش و یک نفر در ایلام مصدوم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیوند تصریح کرد: تیم‌های پشتیبان وزارت بهداشت و اورژانس از استانهای همدان و ایلام به کرمانشاه اعزام شدند و مراکز درمانی استانهای همدان، کردستان و مرکزی، آماده پذیرش مصدومان احتمالی زلزله هستند

هموطنان خط تلفن 112 را اشغال نکنند

همچنین مرتضی سلیمی - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز با اشاره به وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 7.2 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در کرمانشاه اظهارداشت: نیروهای هلال احمر در مناطق زلزله زده در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه مدت زمان لرزش به قدری بود که زمین لرزه در برخی استان‌های مرکزی، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، بوشهر و خوزستان احساس شده است، عنوان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر در مناطقی که زمین لرزه احساس شده است در حالت آماده باش کامل به سر می برند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از هموطنان در مناطقی که زمین لرزه احساس شده است خواست تا ضمن حفظ خونسردی و آرامش خود از اشغال کردن خط 112 خودداری کنند تا امدادرسانی ها با مشکل و اختلال مواجه نشود.

به گزارش تسنیم، ساعت 21 و 48 دقیقه امروز(یکشنبه) زمین لرزه ای به بزرگی 7.2 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) استان کرمانشاه حوالی ازگله را لرزاند.

انتهای پیام/

R1014143/P1361/S2,23,24/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا فلاح، با بیان اینکه در ساعت ۱۷:۰۴ دقیقه امروز چهارشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر منطقه سیرچ کرمان را در عمق ١٠ کیلومتری زمین در ساعت ۱۷:۰۴ به لرزه درآورد گفت: در پی این حادثه ۲ تیم امداد و نجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان کرمان به حالت آماده باش درآمده اند.

کد خبر 6094536

دیگر خبرها

  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح