Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@20:55:54 GMT

وزیر ارتباطات: شبکه زیرساخت قطع نشده است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۲۱۵۲

خرداد:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات_ با انتشار مطلبی در صفحه توئیتر خود با بیان اینکه در شبکه زیرساخت کشور قطعی رخ نداده است، نوشت: در مناطق کرمانشاه و ایلام نیز قطعی عمده در شبکه همراه تاکنون گزارش نشده است.
به گزارش خرداد، محمدجواد آذری جهرمی، با تاکید بر اینکه اختلالات موجود بر اثر حجم بالای مکالمات است، خواست که با پیگیری اخبار از رسانه های رسمی و شبکه های اجتماعی لطفا از مکالمات طولانی با مناطق زلزله زده پرهیز گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر ارتباطات همچنین در توئیتی دیگر از یک ساعت مکالمه رایگان برای مشترکان ایرانسل خبر داد و نوشت: بنا بر هماهنگی های صورت گرفته شرکت ایرانسل برای مشتریان خود در شهرهای ایلام، کرمانشاه و سرپل ذهاب برای سهولت ارتباطات و اطلاع از وضعیت خانواده ها یک ساعن مکالمه رایگان در نظر گرفته است. برچسب ها: محمدجواد آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، کرمانشاه

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول