Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز؛ سردار رمضان شریف ‌اظهار داشت: از همان ساعت‌های اولیه وقوع زلزله، سپاه استان کرمانشاه و ایلام و مجموعه نیروی زمینی در شمالغرب کشور ضمن حضور در ستاد بحران این دو استان، آمادگی خودشان را برای کمک در بخش‌های مختلف اعلام ‌کردند. وی با بیان اینکه دستورات لازم برای فعال شدن بیمارستان‌های صحرایی سپاه داده شده است، افزود: ‌در چند ساعت آینده بیمارستان‌های صحرایی عملیاتی خواهد شد و دستور لازم داده شده ‌سپاه استان‌های همجوار کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آمادگی کامل برای ارائه خدمات را دارد، تصریح کردک ‌هوافضا و نیروی زمینی سپاه‌ نیز ‌بیمارستان‌های صحرایی مجهزی دارند که به محض مشخص شدن و درخواست مسئولان ‌استقرار پیدا می‌کنند. منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، وی افزود: هفته ملی ماما با شعار هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و جامعه مامایی برای ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌ می کند.   صیادی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده است و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲/۳ درصدی همراه بوده است.    رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: استان البرز در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی رتبه ۲ کشوری را دارد و در سال گذشته این شاخص رشد داشته است.    وی با عنوان اینکه طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد گفت:  این شاخص در تمامی بیمارستان‌های استان که زایشگاه دارند رعایت شده است و فقط بیمارستان کمالی با این استاندارد کمی فاصله دارد و یکی از اولویت‌های دانشگاه در ارتقا جامعه مامایی افزایش تعداد ماما شاغل در بیمارستان کمالی است که به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

دیگر خبرها

  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۱۶؛ سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۶؛سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی
  • صحرایی: آموزش و پرورش را براساس سند تحول اداره خواهیم کرد