Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا؛ یونس رنجکش در نشست با جمعی از جوانان حامی دولت تدبیر و امید و فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در فرمانداری این شهرستان افزود: استاندار گیلان بخشنامه‌ای برای استفاده از جوانان و بانوان در دستگاه‌های اجرایی صادر کرده و در آستارا نیز مطالبه جوانان و بانوان پیگیری می شود و ادارات نیز از این ظرفیت بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: برای استخدام و به کارگیری جوانان و بانوان در دستگاه های اجرایی الزاماتی وجود دارد، اما می توانیم از ظرفیت و توانمندی های این قشر در حوزه های مختلف استفاده کنیم.
وی اظهار کرد: دولت تلاش می کند تا با ایجاد فضا و شرایط مناسب از ظرفیت جوانان در بدنه دستگاه های اجرایی بهره ببرد.
رنجکش با اشاره به اینکه توجه به منابع و سرمایه های انسانی با روش اعتدال، کشور را به توسعه هدایت می کند، تصریح کرد: دولت در چهار سال گذشته کشور را از چالش‌ها و مشکلات نجات داد و در یک فرصت زمانی به سایر مطالبات پاسخ خواهد داد.
وی افزود: دولت با همه تنگناهای موجود درصدد ایجاد فضای کسب و کار است و جوانان باید به بازارهای اشتغال هدایت شوند و در آستارا فرصت های اشتغال وجود دارد و جوانان می‌توانند بر اساس تجربه، مهارت، تخصص و دانش از آنها استفاده کنند.
رنجکش گفت: حمایت از دولت تنها در گرو حضور در بدنه اجرایی و داشتن مسئولیت های دولتی نیست، بلکه می‌توان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیز از اندیشه و تفکر دولت حمایت کرد.
فرماندار آستارا افزود: جوانان این شهرستان می توانند در قالب تشکل‌های اجتماعی و سیاسی با کسب مجوز از فرمانداری، دیدگاه ها و طرح های خود را برای اداره بهتر جامعه منعکس کنند.
رنجکش با اشاره به اینکه از فضای به وجود آمده در حوزه کسب و کار باید بهره برد، افزود: فرمانداری آستارا از طرح ها و دیدگاه های جوانان برای توسعه این شهرستان استفاده می کند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان

سبزواری فرماندار شهرستان اردکان گفت: اولین قرارگاه جمعیت شهرستان اردکان تشکیل و گزارشات دستگاه‌های اجرایی در رابطه با موضوع حمایت از قانون جوانی و جمعیت ارائه شد.

وی افزود: بحث فرهنگ سازی در حوزه جمعیت که این فرهنگ باید از عموم مردم شروع و دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های دولتی موظفند که موانع را در اتاق بحث جمعیت برطرف کنند از نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرماندار اردکان در رابطه با تکالیفی که دستگاه‌ها داشتند ادامه داد: انصافا در بررسی که امروز انجام شد حوزه شهرداری اردکان اقدامات خوبی را انجام داده از جمله سلسله نشست‌هایی با نام عشق و شیرینی برای زوج‌های جوان، برنامه‌هایی به صورت کارگاهی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است

سبزواری گفت: در حوزه ورزش و جوانان هم یک مشکلی که ما داریم اینست که سمن‌های تخصصی جوانان در حوزه جمعیت سمنی نداریم یک ثمن بیشتر نیست این سمن‌های تخصصی و سازمان‌های مردم نهاد باید افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی