Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن برخی از استان های غرب کشور از زلزله شدید در شمال کشور عراق، گفت: این سازمان در استان به حالت آماده باش درآمده است تا در صورت نیاز به استان‌های دیگر اعزام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش کریمی در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، در خصوص احساس لرزش زلزله در مناطق مختلف اصفهان اظهار کرد: شدت زمین‌لرزه عراق به حدی بود که در تهران، برخی از مناطق مرکز کشور و شهرستان‌های مختلف اصفهان نیز احساس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه مرکز اصلی این زلزله در شمال عراق بوده است، گفت: به دلیل شدت این زلزله،  استان‌های غربی کشور نیز تحت تأثیر آن قرارگرفته‌اند.

وی گفت: طبق آخرین اخباری که به دست ما رسیده است هشت روستا از استان کرمانشاه دچار قطعی برق و تلفن شده‌اند و احتمال تخریب نیز در آن‌ها متصور است.

کریمی با بیان اینکه بحمدالله تلفات جانی در مناطق داخل کشور گزارش نشده است، اظهار کرد:تیم‌های ارزیاب کرمانشاه برای ارزیابی شدت حادثه و آسیب‌ها به منطقه اعزام‌شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از به حالت آماده‌باش درآمدن این سازمان در استان خبر داد و گفت: در صورت نیاز به اعزام تیم امداد و نجات به استان‌های دیگر آمادگی کامل داریم.

وی از مردم خواست: دعا کنند که این مسئله به خیر بگذرد و برای کسی حادثه‌ای اتفاق نیفتد.

معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان در پایان توصیه کرد: بهتر است از نشر اخبار غیر موثق و شایعات پرهیز کنیم تا آرامش شهرهای مختلف استان به هم نخورد.

کریمی گفت: در پیگیری‌هایی که انجام شد از کرمانشاه تاکنون آمار تلفات داده نشده و فقط مردم از شدت لرزش احساس شده در خیابان‌ها حضور پیداکرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده