Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: مراکز آموزشی و درمانی و اورژانس استان برای کمک به کلیه آسیب دیدگان و حتّی سایر استان ها آمادگی کامل دارد و خدمات لازم را به این مراجعان ارائه خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت؛ کیانوش جهانپور، درباره زلزله اخیر در برخی مناطق استان، خاطر نشان کرد: با توجه به زلزله ای که در این استان احساس شد، به طور قطع حساسیت بیشتر مسئولان دستگاه های امدادی را بیدارتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلیه پایگاه های اورژانس استان، در حالت آماده باش کامل هستند و این باره آمادگی خوبی در پرسنل اورژانس وجود دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مراکز آموزشی و درمانی و اورژانس استان برای کمک به کلیه آسیب دیدگان و حتّی سایر استان ها آمادگی کامل دارد و خدمات لازم را به این مراجعان ارائه خواهد کرد.

جهانپور خاطرنشان کرد: برای تقویت امداد رسانی در استان های مرزی، اتوبوس آمبولانس و آمبولانس های مرکز اورژانس استان به استان کرمانشاه اعزام شدند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به این که زلزله یک حادثه ناخواسته است و می تواند اثرات روانی را برای افراد به وجود آورد که در این جا حفظ بهداشت روانی و آرامش دادن به خانواده ها بسیار مهم است.

جهانپور مردم را به حفظ آرامش و منع نشر شایعات در فضای مجازی توصیه کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم