Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی در خصوص اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور ارائه کرد.

سرهنگ احمد آسوده در همین خصوص با بیان این که امسال تعداد 10 هزار و 300 نفر به اردوی راهیان نور می‌روند اظهار کرد: این اردوها تا اسفندماه ادامه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که اردوهای راهیان نور عملیات بزرگ فرهنگی در کشور به شمار می‌رود افزود: در این چند ساله عملکرد خوبی داشتیم که در سال 95 رتبه 9 کشور را از آن خود کردیم.

این مسؤول در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مشکلات ما این است که به همراه استان ایلام وضعیت آشپزخانه‌ها و وسایل سرمایشی و گرمایشی ما در اردوگاه‌ها خوب نیست و هنوز اردوگاه‌های ما قدیمی هستند.

وی افزود: به همین دلیل کار فرهنگی ما در سطح کشور رتبه 17 را کسب کرد که به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم در اردوگاه‌های استان است.

آسوده با بیان این که در خرمشهر هم 6 هزار متر مربع زمین به ما دادند افزود: به دلیل نبود اعتبارات نتوانستیم در این زمین کاری انجام دهیم.

معاون اجرایی سپاه فتح استان در ادامه با بیان این که استان اصفهان برای اردوگاه خود 23 میلیارد تومان هزینه کرده است افزود: امیدواریم که با حضور مسؤولان استان و به خصوص استاندار محترم در اردوگاه‌های اهواز و خرمشهر وضعیت آن‌ها از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/غ

اردوگاه‌های استان وضعیت مناسبی ندارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میزان بارش‌های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح) استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۶:۳۰شنبه ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۳ به این شرح است.

دوگنبدان ۷۹.۱

دلی خمسیر ۷۸

باشت ۷۸

فیلگاه ۷۶

ماهورباشت ۷۵

امامزاده جعفر ۷۲

سوق ۷۰

امامزاده پهلوان ۶۹

برم سبز ۶۹

دیشموک ۶۸

علی کرمی دمچنار ۶۷

بوستان ۶۵.۵

دهدشت ۶۵.۴

دیل ۶۴

گنجگون ۶۳.۸

سی سخت ۶۳.۷

دشتروم ۶۳.۵

ستنگان ۶۲.۵

سرفاریاب ۶۱

سرآب ننیز ۵۸

یاسوج فرودگاه ۵۷.۸

چرام ۵۶

منصورخانی کاکان ۵۶

گنجه‌ای ۵۵.۸

درغک ۵۵

وزگ ۵۴

کریک ۵۴

تنگ پیرزال ۵۳

تل گاه ۵۳

ممبی ۵۳

تنگ سرخ ۵۱

چیتاب ۵۰

لیکک ۴۸.۸

مارگون ۴۸

جاورده ۴۷

سرآسیاب یوسفی ۴۴

قلعه دختر ۴۴

لنده ۴۳

قلعه رئیسی ۴۰

پاتاوه ۳۸.۵

تنگ رواق ۳۶

موشمی زیلایی ۳۴

سیرون شبلیز ۲۴

 

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد