Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:12:10 GMT

آماده‌باش نیروهای امدادی در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۵۲۴۰

آماده‌باش نیروهای امدادی در گیلان

معاون جمعیت هلال احمر گیلان از آماده‌باش نیروهای امدادی در گیلان خبر داد و از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کنند.

‌به گزارش ایسنا- ساعتی قبل زلزله‌ای به بزرگی 7.3 ریشتر شمال عراق را لرزاند و به دلیل عمق کم و مدت طولانی لرزش در بسیاری از  استان‌های ایران نیز احساس شد، زمین لرزه به حدی بوده که استانهای غربی، مرکزی و شمال ایران را لرزانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز اصلی زمین لرزه مرز ایران و عراق بوده است نزدیکترین شهر در ایران که محور زمین لرزه بوده شهر ازگل کرمانشاه است که تاکنون خسارات جانی و مالی از این استان به گوش می‌رسد.

شدت این زمین لرزه به حدی بوده است که در استان‌های شمالی ایران نیز با وجود فاصله بیش از 700 کیلومتری زلزله‌ای تقریبا 3.3 ریشتر احساس شده است و شدت این زلزله باتوجه به پیشینه زلزله رودبار در گیلان باعث رعب و وحشت مردم استان شده است.

معاون جمعیت هلال احمر گیلان از آماده‌باش نیروهای امدادی در گیلان خبر داد و از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کنند.

غلامی اظهار کرد: کانون زلزله در کشور عراق بوده است، لرزش در برخی مناطق کشور و استان گیلان بسیار خفیف احساس شده، لذا هیچ نگرانی‌ وجود ندارد و هیچ پیش‌بینی‌ نیز برای تداوم زلزله انجام نشده است‌.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال‌احمر گیلان فراخوان و در آماده‌باش کامل هستند لذا مردم هیچ استرسی نداشته باشند‌.

به گزارش ایسنا، با وجود وقوع زلزله اختلالی در پروازها ایجاد نشده است و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد : با وجود وقوع زمین لرزه ٧.٦ ریشتری در مرز ایران و عراق که در استان‌های ایران از جمله تهران حس شد، اختلالی در پروازهای مسافربری ایجاد نشده و پروازها طبق برنامه در حال انجام است‌.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی