Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور آخرین آمار جانباختگان زمین‌لرزه کرمانشاه را 26 نفر اعلام کرد.

اسماعیل نجار در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت زمین‌لرزه کرمانشاه اظهار کرد: به دنبال وقوع این زمین‌لرزه بلافاصله با دستور وزیر کشور جلسه ستاد بحران تشکیل شده و نیروهای امدادی به منظور امدادرسانی و بررسی خسارات به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار رسمی تاکنون 26 نفر به طور قطعی در این زمین‌لرزه جان خود را از دست داده‌اند، گفت: با توجه به شدت زمین‌لرزه پیش‌بینی می‌شود که تعداد تلفات افزایش یابد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده همچنان ادامه دارد، گفت: از شهروندان می‌خواهم که به هیچ عنوان به مناطق زلزله زده مراجعه نکنند و اجازه دهند تا روند امدادرسانی با سرعت ادامه پیدا کند.

وی درباره تعداد مصدومان این حادثه نیز گفت: تعداد مصدومان در حال افزایش است و تعداد قطعی آن را نمی‌توان اعلام کرد اما آمارهای اولیه حاکی از آن است که غریب به 200 تن در این زمین‌لرزه مصدوم شده‌اند.

نجار همچنین از پیگیری رئیس‌جمهور از این حادثه خبر داد و گفت: دستورات لازم در این زمینه صادر شده و مقامات مسوول پیگیر این زمین‌لرزه هستند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور همچنین با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی به شهروندان تاکید کرد که چنین شایعاتی را به هیچ عنوان جدی نگیرند.

وی همچنین درخصوص زمین‌لرزه رخ داده در تهران و دیگر شهرها نیز گفت: شایعاتی در این زمینه منتشر شده که قصد آن تشویش اذهان عمومی است. هیچ خطری از بابت زلزله در حال حاضر تهران و دیگر شهرها را تهدید نمی‌کند و شهروندان این شهرها در آرامش باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند

به گزارش خبرآنلاین، زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۶.۹ ریشتر جزایر «اوگاساوارا» در ژاپن را لرزاند.

ایسنا در خبری نوشت: سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند.

به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900160

دیگر خبرها

  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته