Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پرسپوليس موفق به اخز مجوز حرفه اي شد اما اين در حالي است که هنوز برخي از طلبکاران اين تيم به دنبال احقاق حق خود از اين باشگاه هستند.
به گزارش "ورزش سه"، علي دايي يکي از طلبکاران بزرگ باشگاه پرسپوليس به شمار مي آيد. او براساس آنچه گفته مي شود چيزي در حدود سه ميليارد تومان از باشگاه پرسپوليس طلبکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دايي که در زمان مديريت محمد رويانيان با قراردادي سه ساله هدايت پرسپوليس را به عهده گرفت بعد از برکناري مديرعامل و آمدن حميدرضا سياسي در نيمه هاي سال دوم حضورش در پرسپوليس برکنار شد. محمد رويانيان درباره قرارداد علي دايي و شکايت اين بازيکن به "ورزش سه" گفت:« اول بايد بگويم که تمايلي به مصاحبه ندارم چرا که متاسفانه در مصاحبه هاي قبلي که انجام دادم برخي خبرنگاران فقط بخش هايي از صحبت هاي من را منتشر کردند که اين کار درستي نبود.» او اما در نهايت و در رابطه با ماجراي طلب علي دايي از پرسپوليس و قرارداد او گفت:« درباره قرارداد آقاي دايي بايد بگويم قرارداد ما با ايشان تمام شده بود و آقاي دايي هم به مديران بعدي که آمدند گفتند اگر مبلغ مالياتش را پرداخت کنند ادعاي درباره مبلغ قراردادش نخواهد داشت.»
سردار رويانيان همچنين گفت:« من آقاي دايي را عزل نکردم و ايشان با مديران بعد از من که با او قطع همکاري کردند در اين رابطه صحبت داشته است.» او در اين رابطه که چرا مبلغ قرارداد علي دايي با پرسپوليس چنين رقم بالايي است هم گفت:« اصلا مبلغ قرارداد آقاي دايي بالا نبود مي توانم بگويم به اندازه مبلغ قرارداد آقاي قلعه نويي و حتي از مبلغ قرارداد آقاي کرانچار در آن زمان کمتر بود. ضمن اين که ما با آقاي دايي قراردادبستيم و ايشان تيم را نايب قهرمان کرد. حتما آقاياني که مربي تيم نايب قهرمان را برکنار کردند بايد با ايشان حساب و کتاب هاي لازم را انجام مي دادند و نمي دانم اين کار را کرده اند يا نه!»
رويانيان اضافه کرد:« آنچه من مي دانم اين است که علي دايي مي گفت باشگاه بايد مالياتش که فکر کنم حدود صد و خرده ميليون تومان بود را بدهد اما باشگاه اين کار را نکرده و ايشان هم از طرق قانوني اقدام کرده است.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!

 

به گزارش تابناک به نقل از خبر ورزشی، از اواسط سال ۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری از بزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

این روزنامه هم هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۹ گزارشی اختصاصی از حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در استودیوی محل ضبط این سرود منتشر کرد و در مورد علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در پروژه مذکور به استودیو رفته بودند، نوشت. علی دایی قسمتی از این سرود را خواند و مهدوی‌کیا هم در دکلمه آن مشارکت داشت. سرودی که هم اکنون در اینترنت موجود است و ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران