Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان دلاهو گفت: به دنبال زلزله شب گذشته روستاهای بخش مرکزی دالاهو به صورت ۱۰۰ درصد دچار خسارت شده‌اند.

مرادعلی تاتار در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اینکه تمام امکانات و عوامل دالاهو برای امدادرسانی پای کار هستند اظهار داشت: تلفات بسیار بالا بوده به طوری که در یکی از روستاها بیش از ۱۰ نفر فوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دلاهو افزود: با کمک عوامل امداد، مدیریت بحران، مردم، نیروهای نظامی و انتظامی بیش از ۱۰۰ نفر از مجروحان به بیمارستان منتقل شدند.

تاتار با بیان اینکه فوتی‌های این حادثه امروز دفن می‌شوند گفت: طی بازدید از روستاها تخریب بسیار بالا بوده به طوری که در هیچ منزلی امکان زندگی دیگر وجود ندارد و باید به سرعت برای آن‌ها اسکان اضطراری فراهم شود.

وی مشکل اساسی کنونی را کمبود آب عنوان کرد و افزود: به دلیل سرمای شدید در این منطقه باید تا قبل از تاریکی هوا چادرهایی برای برپایی روستاها برپا شود و از مردم انتظار می‌رود به فرمانداری و مراکز هلال احمر مراجعه نکنند.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • هشدار نارنجی به کشاورزان در پی بارش تگرگ/ ۱۶ استان درگیر بارش
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • ۴۰ درصد تاغزار‌های استان سمنان دچار آفت است
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی