Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@07:45:38 GMT

آخرین قیمت بلیت پروازهای مناطق زلزله زده

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۰۵۱۹

اقتصاد > اقتصاد کلان - ایسنا گزارش داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد با وجود آنکه بخش قابل توجهی از ظرفیت بلیت پرواز به سمت مناطق زلزله زده به اتمام رسیده، اما همچنان خبری از افزایش قابل توجه قیمت‌ها نیست.

بررسی وضعیت پروازها در فرودگاه کرمانشاه، ایلام، اهواز و دیگر مناطق زلزله زده شب گذشته حاکی از آن است که تقریبا تمامی پروازهای برنامه‌ای این فرودگاه‌ها بدون وقفه و مشکل خاصی انجام می‌شود و نمی‌توان در آنها نشانه بحران یا مشکلات جدی و برنامه‌های پروازی دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پس از حادثه شب گذشته تقاضا برای سفر به این مناطق و حتی تقاضا برای پروازهای خروجی از آنها به شکل قابل توجهی افزایش یافته و بسیاری از پروازهای امروز و حتی صبح فردا با تکمیل ظرفیت مواجه شده‌اند.

پیگیری ها از آژانس‌های هوایی و سامانه‌های فروش بلیت اینترنتی نشان می‌دهد تعداد محدودی از پروازهایی که همچنان برای مسافرپذیری جا دارد برخلاف برخی شایعات با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه نشده‌اند و تنها در سطح کلاس پروازی متفاوت قیمت‌های آنها قدری بالاتر از نرخ معمول رفته است.

در حال حاضر پرواز تهران به کرمانشاه ساعت ۲۱ امشب که هنوز تعدادی ظرفیت خالی دارد با قیمت بلیت ۲۴۱ هزار تومان برای هر مسافر ظرفیت جدید می‌گیرد که این موضوع با توجه به زمان خاص و کلاس پروازی مشخص نشان دهنده معمولی بودن و طبیعی بودن شرایط در این مسیرها است.

معدود پروازهایی که در حال حاضر در مسیر حرکتی مناطق زلزله زده ظرفیت خالی دارند مربوط به پروازهای سیستمی هستند و در حال حاضر پروازهای چارتری که معمولا نقش بیشتری در افزایش قیمت بلیت‌ها را دارد ظرفیت خالی برای دریافت مسافر در آنها وجود ندارد.

 

35223

 

کلید واژه‌ها : قیمت بلیت هواپیما - زلزله -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است

استاندار کرمانشاه گفت: برای ایمن‌سازی استان کرمانشاه و اتمام واقعی بازسازی زلزله به ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ شنبه هشتم هشتم اردیبهشت _ در نشست مدیریت بحران که با حضور محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت و کنترل به‌موقع، بحران را به حداقل می‌رساند.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه به‌دلیل شرایط خاصی که دارد در معرض بحران‌های مختلفی همچون سیل، زلزله و… قرار دارد.

استاندار کرمانشاه اشاره‌ای به خطر آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های استان با توجه به پوشش گیاهی منطقه داشت و بحث تجهیزات امداد و نجات داشت و گفت: پدیده ریزگردها از دیگر مشکلات استان است که با توجه به عوامل مؤثر اثرگذار شدت و ضعف دارد.

وی با اشاره به مشکلات به‌جا مانده از ادوار گذشته برای استان، تصریح کرد: با اعلام بی‌موقع جشن پایان بازسازی زلزله از ردیف بودجه زلزله‌زده کشور خارج شدیم در حالی که هنوز ده‌ها ساختمان دولتی از فرمانداری گرفته تا ادارات حتی مساجد این مناطق، بازسازی نشده است.

صحرایی اشاره هم به افتتاح زودهنگام راه‌آهن کرمانشاه داشت و افزود: راه‌آهن کرمانشاه برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم نزدیک به یک‌هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد.

وی با ادامه نیازهای استان کرمانشاه به بحث امسال تسهیلات مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و گفت: در صورت تخصیص تکمیل ساختمان‌های مناطق زلزله‌زده با توجه به پیشرفت فیزیکی آن‌ها اولویت‌بندی می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: برای ایمن‌سازی کرمانشاه و اتمام واقعی بازسازی زلزله به ۴ همت اعتبار نیاز است که حدود ۲.۷ هزار میلیارد تومان آن صرف مناطق زلزله‌زده و ۱.۳ هزار تومان آن برای مابقی استان هزینه شود.

کد خبر 748515

دیگر خبرها

  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی