Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@01:56:19 GMT

تخريب بيمارستان امام خميني اسلام آباد غرب

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۰۵۴۸

تخريب بيمارستان امام خميني اسلام آباد غرب

خبرگزاري آريا - حدود 107 مصدوم به بيمارستا‌ن‌هاي کرمانشاه اعزام شدند و باوجود آنکه بيمارستان تختي براي پذيرش بيماران جديد ندارد
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، بيگلري (رئيس بيمارستان امام خميني اسلام آباد غرب) با اشاره به وضعيت اين بيمارستان گفت: بخشي از بيمارستان تخريب شده است و قابليت پذيرش بيمار را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: حدود 107 مصدوم به بيمارستا‌ن‌هاي کرمانشاه اعزام شدند و باوجود آنکه بيمارستان تختي براي پذيرش بيماران جديد ندارد برخي بيماراني که مشکلات جزئي داشتند به صورت سرپايي درمان شدند.
بيگلري ادامه داد: ما هم اکنون مشکلي از لحاظ کمبود دارو و خون نداريم و همچنين يک مرکز تخصصي در نزديکي بيمارستان به نام حضرت مهدي را هماهنگ کرده‌ايم تا برخي از بيماران به آن مرکز منتقل شوند.
وي ادامه داد: در محوطه بيمارستان چادرهايي را طراحي و نصب کرده‌ايم و تخت‌هايي را نيز به صورت بيمارستان صحرايي آماده کرده‌ايم تا برخي مصدومان که نياز به درمان دارند در آنجا مورد درمان سرپايي قرار بگيرند.
ايلنا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند

حجت‌الاسلام محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به چالش‌های منطقه جوی آباد اظهار کرد: حجم و تعداد ساخت سازهای غیرمجاز منطقه جوی‌آباد باعث شده تا در منطقه چارچوب‌های اصول شهرسازی رعایت نشود.

وی با تاکید بر اینکه حل این مشکل نیاز به عزم جدی مسؤولان استان دارد، گفت: در جلسه‌ای مشترک با شهردار خمینی شهر ساماندهی جدی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای مشترک با شهردار خمینی شهر ساماندهی جدی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: به دنبال ساخت و سازهای غیر مجاز در این منطقه مشکلات متعدد اجتماعی برای شهرستان به وجود آمده است.

حجت‌الاسلام نقدعلی با تاکید براینکه باید این وضعیت نا به سامان اصلاح شود، گفت: به علت عدم ساماندهی در گذشته امروز منطقه جوی آباد به کلونی معتادان متجاهر غیربومی تبدیل شده است.

وی گفت: با ساماندهی این منطقه علاوه بر پیشرفت و توسعه شهری چالش‌های اجتماعی منطقه رفع می‌شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص آخرین وضعیت زندان خمینی شهر نیز تصریح کرد: خروج زندان خمینی‌شهر به خارج از شهر در دستور قوه قضایه قرار گرفت است.

کد خبر 6089798

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند