Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از برخورد جدی با هرگونه گرانفروشی بلیت هواپیما خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادی آنا، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: اگرچه نرخ بلیت هواپیما تکلیفی نیست اما نرخ بلیت‌های منتهی به مناطق زلزله زده از سوی شرکت های هواپیمایی هیچ گونه تغییری نیافته و با هرگونه سوء استفاده تحت هر عنوانی به شدت برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفرزاده با بیان اینکه ملاک فروش بلیت هواپیما نرخی است که شرکت های هواپیمایی برروی سایت خود اعلام کرده اند، از متقاضیان بلیت هواپیما خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مستندات خود را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از اختصاص 5 پرواز فوق العاده به فرودگاه های مناطق زلزله زده برای امروز و فردا خبرداد و گفت: سازمان به منظور سرویس دهی ویژه در فرودگاه‌های غرب کشور (کرمانشاه و ایلام) همکاری و هماهنگی های لازم با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، نهادهای امنیتی و انتظامی به عمل آورده است.

وی افزود: همچنین سازمان هواپیمایی کشوری از لحظات نخستین آمادگی خود را اعلام و نسبت به اعزام هواپیماها،آمبولانس هوایی و بالگردهای امداد و نجات اقدام کرده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، وحید فروغی‌زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره 3351 و 3350 تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • تیک آف بارانی هواپیما در فرودگاه کرمانشاه
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه