Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی گلمرادی در این گفتگوی اختصاصی بیان داشت: عده‌ای با این امید که سپرده‌هایشان در این موسسه شرایط اقتصادی خانواده را بهبود ببخشد، وام گرفتند، فرش زیر پایشان را فروختند تا بلکه دو ریال کسب کنند و به یک زخم زندگی‌شان بزنند، اما الآن می‌بینیم که تمام داشته‌های خود را فنا شده می‌بینند و متأسفانه تاکنون اقدام مؤثری برای آنان صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: واقعاً متأسفم، با این همه مشغله‌ای که رئیس‌جمهور برای اداره کشور دارد، به دلیل بی‌لیاقتی مسئولینی که قادر به پاسخگویی نیستند، باید نمایندگان مجلس مجبور شوند از رئیس‌جمهوری طرح سؤال کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: یک توصیه‌ی جدی به رئیس‌جمهوری دارم و آن این است که بهترین پاسخ به مسئولین ناکارآمدی که با سهل‌انگاری خود باعث طرح سؤال از وی شده‌اند را برکنار کرده و افراد شایسته‌ای جایگزینشان نماید.

علی گلمرادی گفت: مدت‌هاست که جمعی از این سپرده‌گذاران در خوزستان به‌صورت شبانه‌روزی در مقابل ادارات دولتی و غیردولتی تجمع می‌کنند، سنج می‌زنند، نوحه می‌خوانند، پلاکارد به دست می‌گیرند، تا بلکه یکی پیدا شود و به دردشان رسیدگی نماید، اما تا الآن هیچ خبر امیدوار کننده‌ای دریافت ننموده‌اند. این وضعیت نه شایسته‌ی دولت ماست و نه شایسته‌ی ملت ما. اینکه هرروز یک عده‌ای برای مطالباتشان تجمع کنند، یک روز بازنشستگان، یک روز معلمان، یک روز سپرده‌گذاران، یک روز کارگران و ...، شکل خوبی ندارد و با این اوضاع کسی نمی‌تواند ادعا کند که ما مدیریت داریم، به‌سوی توسعه حرکت می‌کنیم، جهان از ما الگو بگیرد و امثال این مسائل.

نماینده شهرهای جنوبی خوزستان در پایان گفت: اینکه مدیران و مسئولان یک دستگاه عریض و طویلی به نام دولت نتوانند پاسخگوی عملکردشان باشند و ناگزیر باید رئیسشان بیاید مجلس و توضیح بدهد، برای آن دستگاه هم پیامد خوبی ندارد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!

محمد مهاجری با کنایه به پست جدید همسر رئیسی گفت: واقعا کدام استادی بخاطر جذب توسط هیاتی که بانوی اول! عضو آن است، به خود خواهد بالید؟

وی در یادداشتی تلگرامی نوشت: رئیس دانشگاه تهران، همسر آقای رئیسی را به عضویت در هیات جذب اساتید منصوب کرده است.

قصد ندارم این کار را خودشیرینی رئیس دانشگاه بنامم؛ اما واقعا در خیل استادان باسواد و معتبر و متشخص و خوشنام این دانشگاه هیچ فرد شایسته‌ای وجود نداشت که از دانشگاه دیگر آدم آوردند؟

خانم علم‌الهدی کدام ویژگی قابل ذکر را داشته و دارد که چنین حکمی برایش صادر شده؟ و شایسته سالاری در کجای این انتصاب رعایت گردیده است؟

واقعا کدام استادی بخاطر جذب توسط هیاتی که بانوی اول! عضو آن است، به خود خواهد بالید؟

هرچند باید برای شخصیت اساتیدی که توسط هیاتی که مشارالی‌ها عضوش است، نگران باشیم، اما نگرانی بزرگتر برمی‌گردد به اساتیدی که توسط این هیات، ردصلاحیت می‌شوند!

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل‌گیری جریانات نوپا در مجلس
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد