Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوین دی بروین ، ستاره باشگاه منچسترسیتی و تیم ملی بلژیک به انتقاد از سیستم بازی و تاکتیک تیمش پرداخته است و آن را مناسب این تیم نمی داند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی بلژیک در چارچوب دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی مکزیک رفت که نتیجه کار در نهایت تساوی ۳-۳ میان آنها بود. حال کوین دی بروین ، ستاره باشگاه منچسترسیتی و تیم ملی بلژیک به انتقاد از سیستم بازی و تاکتیک تیمش پرداخته و اشاره کرده که هر چه زودتر باید برای این مشکل راه حلی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت گل، روند شش پیروزی متوالی بلژیک که این تیم را به جام جهانی روسیه رساند، با تساوی در برابر مکزیک بریده شد. با حضور بازیکنانی چون دی بروین، ادن هازارد، روملو لوکاکو، دریس مرتنز، یان فرتونگن و تیبو کورتوا در ترکیب بلژیک، در مسابقات جام جهانی سال آینده، انتظارات زیادی از تیم روبرتو مارتینز وجود دارد.

با این همه با شروع ناامید کننده بلژیک در مسیر آماده سازی جام جهانی، دی بروین ۲۶ ساله احساس می کند تاکتیک های تیم، مناسب بازیکنان نیست. دی بروین گفت:

مکزیک به لحاظ تاکتیکی از ما بهتر بود. سیستم بازی آنها، پنج مدافع ما را به عقب کشانده بود و ما در میانه میدان معلق بودیم. در این وضعیت پنج بازیکن در برابر هفت بازیکن بود.

ببینید، ما همچنان بیش از اندازه به استعداد [بازیکنان] خود وابسته ایم. تا زمانی که یک سیستم تاکتیکی مناسب نداشته باشیم، در مقابل تیم هایی مثل مکزیک دچار مشکل می شویم. مایه تأسف است که هنوز [برای این مشکل] راه حلی پیدا نکرده ایم.

وی ادامه داد:

ما با سیستمی بازی می کنیم که اساساً بسیار تدافعی است با این حال با بازیکنان تهاجمی و پا به توپ پیاده می شود. بنابراین کمی مشکل پیش می آید؛ همچنان که در بازی با مکزیک چنین شد. [بازی با مکزیک] مسابقه ای بود که مالکیت توپ خیلی کمی داشتیم و همه در سیستمی قرار گرفته بودند که مناسب نبود. حالا می دانیم که در مقابل چنین تیم هایی باید مسائلی تغییر کنند.

دی بروین در آخر گفت:

با این همه در نهایت تصمیم گیرنده مارتینز است. به نظرم برای قرار نگرفتن در موقعیت هایی شبیه بازی با مکزیک، مربی باید راه حلی پیدا کند.

آماده سازی بلژیکی ها برای جام جهانی روسیه، با بازی دوستانه در مقابل تیم ملی ژاپن ادامه خواهد یافت. این بازی روز سه شنبه و به میزبانی بلژیک برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک در نشست خبری روزانه در کاخ ملی این‌کشور تاکید کرد: ایالات متحده متعهد می‌شود از حقوق بشر در جهان دفاع کند؛ اما در مقابل دانشجویان و خبرنگارانی که در دانشگاه‌ها تظاهرات می‌کنند، با خشونت رفتار کرد.

رئیس جمهور مکزیک با اشاره به اعتراضات جاری در دانشگاه‌های آمریکا اعلام داشت: شما قاضی حقوق بشر در جهان هستید، پس باید شجاع‌تر باشید.

وی ادامه داد: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در دانشگاه‌ها آمد، دیدید با آنها چه برخوردی شد؟

اوبرادور با تاکید بر اینکه واشنگتن به جای مبارزه با بحران فزاینده مهاجرت در منطقه، میلیاردها دلار به اسرائیل و اوکراین اختصاص می‌دهد، تاکید کرد که آمریکا در زمینه مسائل پولی ریاکارانه عمل می‌کند.

رئیس جمهور مکزیک اظهار داشت: آن‌ها می‌خواهند سیاست خارجی فعلی مکزیک را تغییر دهند و از آمریکا خواست به حاکمیت کشورش احترام بگذارد.
 

دیگر خبرها

  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد