Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلیپه کوتینیو ، هافبک برزیلی تیم فوتبال لیورپول از آمادگی ۱۰۰ درصدی خود برای دیدار دوستانه تیم ملی برزیل در مقابل انگلیس خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فیلیپه کوتینیو ، هافبک برزیلی لیورپول از آمادگی ۱۰۰ درصدی خود برای دیدار دوستانه تیم ملی برزیل در مقابل انگلیس خبر داد. این بازی سه شنبه شب در ورزشگاه ومبلی در لندن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت گل، در دیگر بازی دوستانه تیم ملی برزیل که در مقابل ژاپن و در شهر لیل فرانسه برگزار شد، کوتینیو به واسطه مصدومیت عضلانی خود نتوانست در این پیروزی ۳-۱ حضور داشته باشد. پیش از این پزشک تیم برزیل اعلام کرده بود که کوتینیو بازی ژاپن را از دست می دهد اما این امیدواری وجود دارد که در دیدار با انگلیس آماده بازی باشد.

کوتینیو پیرامون این مسئله گفت:

متأسفانه به خاطر مصدومیت در چند بازی اخیر لیورپول نتوانستم بازی کنم. حال احساس می کنم در وضعیت ۱۰۰ درصد آمادگی قرار دارم. روند بهبودی من کاملاً طی شده و برای حضور در بازی با انگلیس در وضعیت خوبی قرار دارم.

در خصوص دیدار با انگلیس، کوتینیو اشاره کرد:

انگلیس نخستین رقیب اروپایی ما تحت هدایت تیته خواهد بود. مشتاقانه در انتظار بازی در مقابل آنها هستیم. آنها بازیکنان با کیفیت زیادی دارند که در رقابت های لیگ برتر بازی می کنند که رقابتی با اهمیت است. مطمئناً بازی دشواری خواهد بود.

وی در مورد اضافه شدن بازیکنان جوان به تیم ملی انگلیس گفت:

آنها با حضور بازیکنان جوان در ترکیب خود دچار ضعف نشده اند. آنهایی که اضافه شده و شانس بازی پیدا کرده اند، ناچار هستند برای استفاده از این موقعیت، بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

او در آخر اضافه کرد:

این بازی برای همه ما بسیار مهم است. مطمئناً به واسطه بازی در انگلیس، در نزدیکی خانواده من و نیز حضور در یک ورزشگاه بزرگ، منتظر یک بازی خوب و نمایشی عالی هستیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی فردای بایرن و رئال مادرید، ‏بزرگترین بازی فصل برای باواریایی‌ها، مقابل لیست یازده نفره بایرن ‏علامت سوال‌های زیادی قرار دارد. ابهام‌هایی که تمرین امروز بایرن بر ‏آنها افزود. ‏

روزنامه بیلد می‌گوید در آستانه بازی بزرگ با رئال حضور یا عدم حضور ‏پنج ستاره بایرن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. وقتی امروز بعد از ظهر ‏توماس توخل وارد سالن نشست خبری این بازی شد حتی او هم ‏نتوانست اطلاعات دقیق و صریحی درباره وضعیت مصدومان تیمش ‏بدهد. ‏

روزنامه بیلد می‌گوید در حال حاضر مصدومیت ماتیس دی‌لیخت، ‏کنراد لایمر و دایو اوپامکانو قطعی است ولی حضور لایمر در تمرین ‏امروز باعث شده امیدواری‌هایی نسبت به رسیدن او به بازی رئال ‏ایجاد شود. بیلد می‌گوید اوپامکانو هم در تمرین امروز حضور داشت ‏و تنها کسی که غیبتش در تمرین نشان داد قطعا مقابل رئال حضور ‏نخواهد داشت دلیخت است.‏

دلیخت قطعا به بازی با رئال نمی‌رسد ولی حضور لایمر و اوپامکانو ‏هم در ابهام است. اوپامکانو در تمرین گروهی شرکت نداشت بلکه به ‏صورت انفرادی با مربی بدنسازی تیم، هولگر بوریش تمرین کرد. ‏

اگر اوپامکانو نتواند مقابل رئال بازی کند گزینه جایگزین برای توماس ‏توخل، مدافع کره‌ای کیم مین جائه است که باید در کنار اریک دایر ‏قلب خط دفاعی رئال را مقابل مهاجمان زهردار رئال تشکیل بدهد. ‏

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس