Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:51:01 GMT

مراسم معنوی زیارت از بعید در شاهرود برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۴۶۲۶

مراسم معنوی زیارت از بعید در شاهرود برگزار می‌شود

شاهرود - مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه شاهرود از برگزاری مراسم معنوی قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص) «از بعید» همزمان با سراسر کشور در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جلالی ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم دعای «از بعید» در محل ستاد نماز جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه مراسم محوری و متمرکز این دعای متبرکه روز جمعه ۲۶آبان ماه برگزار می شود، تاکید کرد: این مراسم ساعت ۱۰ صبح جمعه در محل میعاد گاه نماز جمعه و در مسجد و حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زیارت از بعید یک مراسم معنوی در روزهای پایانی ماه صفر است که در فضیلت آن موارد بسیاری ذکر شده، گفت: همچنین ماه صفر دارای فضیلتی است که در آن برگزاری چنین رویدادهای معنوی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و فرصت بسیار خوبی است تا شهروندان از برکات معنوی روزهای پایانی این ماه نیز بهره ببرند.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه شاهرود بیان کرد: زیارت از بعید به دلیل تقارن با سالروز ارتحال پیامبر(ص) فرصتی بسیار خوب برای ترویج فرهنگ نبوی و همچنین آشنایی جوانان با سیره پیامبر اسلام(ص) است لذا باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را کرد.

جلالی ضمن تاکید بر اینکه باید از فرصت به دست آمده را به خوبی قدر دانست و از آن برای ابراز ارادت به پیامبر(ص) استفاده کرد، افزود: یکی از راه های مصونیت نسل جوان جامعه از توطئه های شوم دشمنان، مشارکت آنها در مراسم معنوی، توسل به ائمه اطهار(ص) و به خصوص ترویج سیره نبوی در جامعه است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر

امام جعفرصادق (ع) ششمین امام ما شیعیان است که به لقب رئیس مذهب شیعه شهرت دارد. امروز شنبه مصادف با سالروز شهادت این امام بزرگوار است به همین مناسبت ویژه برنامه‌های سوگواری و عزاداری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در شب شهادت این امام بزرگوار، هیئت حضرت علی اصغر (ع) شهر انابد از توابع شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی میزبان عاشقان و عزاداران ائمه اطهار شد و به همین مناسبت مراسم سوگواری برگزار کردند.

تصاویر ارسالی را به تماشا بنشینید.

منبع: مهدی غروی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم روضه خوانی در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر