Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، ظهر امروز همایش سالیانه روسا و مدیران کلانتری های استان سیستان و بلوچستان (کوپ) با حضور سخنگوی ناجا در باغ خاتم زاهدان برگزار شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این همایش آخرین مباحث مربوط به آسیب ها و نقاط قوت و ضعف مطرح و نسبت به رفع آن ها تصمیم گیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمد قنبری افزود: همچنین مسائل و مشکلاتی که در حوزه کلانتری ها وجود دارد در این همایش بررسی می شود تا پس از آسیب شناسی توسط  کارشناسان مربوطه رفع شود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همواره در تلاش است تا خدمات مورد نیاز مردم را به نحو مطلوب ارائه دهد تا شاهد رشد شاخص ها و پایداری امنیت باشیم.

وی با اشاره به تسهیل در امر خدمات انتظامی به استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر فعالیت های پلیس ساده و روان باشد و روند خدمات تسهیل یابد تاثیرگذاری پلیس بیش از گذشته در جامعه آشکار می شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به تسهیل در امر خدمات انتظامی ادامه داد : اگر فعالیت های پلیس  ساده و روان باشد و روند خدمات تسهیل یابد تاثیرگذاری پلیس بیش از گذشته در جامعه آشکار می شود.

وی خاطر نشان کرد: تنوع جغرافیایی سبب تنوع ماموریت های پلیس در سیستان و بلوچستان شده است که این امر این استان را از دیگر استان ها متمایز کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،خلیل‌احمد سلامی گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی در دولت سیزدهم برای بهبود سبد معیشت مردم اجرایی شد که دریکسال اخیر شهروندان سیستان و بلوچستان از آن بخوبی استقبال کردند.
وی افزود: در بازه زمانی یکساله طرح کالابرگ الکترونیکی، بیش از ۶۷۰ هزار خانوار در استان از این طرح استقبال کردند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه گردش مالی این طرح در سیستان و بلوچستان نیز سه هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: از این مبلغ، دو هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان توسط مردم بصورت نقدی وهزار و ۵۴۶ میلیارد تومان آن بصورت یارانه توسط دولت پرداخت شده است.
سلامی در خصوص طرح فجرانه هم گفت: از هفدهم بهمن سال قبل که این طرح آغاز شد، در مرحله اول، ۵۴۶ هزار خانوار، در مرحله دوم ۴۵۲ هزار خانوار و در مرحله سوم که تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد، تا الان ۳۷۰ هزار خانوار با مراجعه به چهار هزار و ۲۰۰ فروشگاه مجری طرح در استان، یازده قلم کالای تعریف شده را خریداری کردند.
وی ادامه داد: میزان یارانه تشویقی اختصاص یافته توسط دولت سیزدهم از ابتدای طرح فجرانه تا الان در سیستان و بلوچستان، هزار و ۱۲۷ میلیارد تومان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان همچنین در ادامه از کاهش ۱۰ درصدی حوادث ناشی از کار در سال گذشته در استان خبر داد .

دیگر خبرها

  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها