Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین بار طرح تنظیم و کالیبراسیون آنلاین شیرهای اطمینان نصب شده روی خطوط لوله ورودی تلمبه خانه های مراکز انتقال نفت مارون ـ اصفهان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛رییس بازرسی فنی منطقه اصفهان، انتقال ایمن و پایدار نفت خام و فرآورده های نفتی  را هدف اصلی این شرکت برشمرد و گفت: این طرح پیشگیرانه به همت واحدهای ابزار دقیق و مکانیک و بازرسی فنی، برای پایداری فشار مواد در شرایط متعارف در مسیر خط و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی همچون ترکیدگی خط در اثر ازدیاد ناگهانی فشار اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران اشجع زاده افزود: با اجرای این طرح،  شیررهای اطمینان ورودی مراکز انتقال نفت مارون ـ اصفهان پس از کنترل دقیق در شرایط متعارف آزمایش، سپس تنظیم و کالیبراسیون شد.

رییس واحد ابزار دقیق و کنترل منطقه هم، تنظیم شیرهای اطمینان را پیش از اجرای این طرح در محل نصب و بدون جداسازی قطعات بیان کرد و گفت: درحالیکه امسال مطابق با دستورالعمل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، این شیرها از محل خود باز و برای کالیبراسیون به کارگاه های مربوطه منتقل شد.

علی اکبر حیدرپور افزود : به همت کارکنان واحد ابزار دقیق، 24 شیر اطمینان ورودی مراکز انتقال نفت 2 تا 7  مارون ـ اصفهان کنترل و سپس تنظیم و کالیبراسیون شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار یک بوفالو از چنگ شیرهای گرسنه + فیلم

چند شیر ماده، یک بوفالوی بالغ را احاطه کردند. آنها در حال کشتن بوفالو بودند، اما این حیوان تسلیم مرگ نشد و با شیرها مبارزه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • فرار یک بوفالو از چنگ شیرهای گرسنه + فیلم
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد