Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در اینستاگرامش نوشت: از خدای بزرگ می‌خواهم درگذشتگان حادثه تلخ زلزله کرمانشاه را که با مرگی سخت به دیدار معبود شتافته‌اند را اجر شهید عنایت فرماید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتشار پستی در اینستاگرامش با بیان اینکه خبر حادثه تاسف‌بار زلزله امروز و خسارات ناشی از آن واصل و موجب تأثر و تألم شدید گردید، نوشت: «خبری که تأسف و اندوه فراوان هر ایرانی مسلمان و بویژه آنانی که با مردم قهرمان، انقلابی، خون گرم و مهمان نواز استان کرمانشاه مختصر آشنایی داشته باشند را بدنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب این ضایعه اندوه بار را به عموم ملت شریف ایران، خاصه مردم متدین و متمدن آن استان، تسلیت عرض نموده برای بازماندگان صبر جزیل و شفای عاجل مجروحان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم. از خدای بزرگ می خواهم درگذشتگان این حادثه تلخ را که با مرگی سخت به دیدار معبود شتافته اند را اجر شهید عنایت فرماید. در پایان؛ ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی بیش از پیش عموم ملت شریف ایران علی الخصوص مردم مقاوم و پایدار استان کرمانشاه، از مسئولان محترم انتظار میرود به تلاش خود در رسیدگی به مجروحان و بازماندگان و کاهش آلام مردم پاک، صدیق، متعهد و همیشه در صحنه استان کرمانشاه تا برقراری آرامش، اسکان و سپس بازسازی مناطق آسیب دیده ادامه دهند.»

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شهید محمودوند با هدف انسداد مبادی بی‌سوادی در کرمانشاه

دریافت 160 MB کد خبر 6092551

دیگر خبرها

  • اجرای طرح شهید محمودوند با هدف انسداد مبادی بی‌سوادی در کرمانشاه
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس