Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@20:50:24 GMT

توزیع سوخت‌سیار در مناطق زلزله ‌زده

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۶۸۶۶

توزیع سوخت‌سیار در مناطق زلزله ‌زده

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه از توزیع ۸۵۰ هزار لیتر بنزین و ۱۶۴ هزار لیتر نفت‌گاز در مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از ایسنا، باقر نورنیا  با اشاره به اقداماتی که برای توزیع سوخت در مناطق زلزله زده انجام شده، گفت: از همان ساعات اولیه در مناطق آسیب دیده در آماده باش بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکیپ‌های مهندسی جهت تعمیر و مرمت تجهیزات آسیب دیده به سمت شهرستان‌های زلزله زده حرکت کردند.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه از توزیع سوخت مورد نیاز در مناطق آسیب دیده خبر داد و تاکید کرد: 850 هزار لیتر بنزین و 164 هزار لیتر نفت‌گاز در این مناطق توزیع شده است.

به گفته این مسئول، دو هزار کپسول یازده کیلویی پرسی گاز و دو هزار کپسول یازده کیلویی بوتان گاز شارژ شده و آماده تحویل به مکان‌های مورد نیاز است.

نورنیا تاکید کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در خصوص توزیع فرآورده نفتی در مناطق آسیب دیده نداریم.

وی یادآوری کرد: گروه‌های تعمیراتی این شرکت نیز به شهرستان‌های زلزله زده اعزام شدند تا اگر مشکلی در جایگاه‌های سوخت است، در اسراع وقت مرتفع شود.

نورنیا با اشاره به افزایش قابل توجه فروش بنزین در جایگاه‌های سوخت استان، به مردم اطمینان داد که مشکلی برای تامین سوخت وجود ندارد و از تجمع در جایگاه‌های سوخت خودداری کنند.

true برچسب ها : سوخت مناطق زلزله زده توزیع سوخت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در زمینه اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی شهرستان به ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورد‌ه‌های نفتی را کشف کردند. 

سرهنگ عرب اظهار کرد: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان