Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@20:58:35 GMT

ترفند سوئدی‌ها برای گران فروختن سامان قدوس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۷۳۲۵

ترفند سوئدی‌ها برای گران فروختن سامان قدوس

باشگاه استرسوند سوئد راهکار جالبی را برای بالا بردن قیمت فروش سامان قدوس پیدا کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اینترنتی روسی کاسپین نیوز، پس از درخشش سامان قدوس هافبک تهاجمی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار دوستانه برابر پاناما، مسئولان باشگاه اوسترسوند سوئد تصمیم گرفتند قیمت خرید این بازیکن جوان را به مبلغ 5 میلیون و نهصد هزار دلار افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تیم‌های مطرح انگلیسی مانند فولام و کوئینز پارک رنجرز باید دست کم برای خرید سامان قدوس مبلغ میلیاردی به باشگاه سوئدی پرداخت کنند. مدت‌هاست که بحث حضور سامان در لیگ برتر انگلیس مطرح شده است و تیم‌های نام برده شده به شدت به دنبال این بازیکن ایرانی هستند اما از آنجایی که قدوس با استرسوند قرارداد دارد بدون دریافت رضایت‌نامه نمی‌تواند از این تیم جدا شود.

ضمن اینکه در سال منتهی به جام جهانی و درخشش احتمالی سامان در این رقابت‌ها بدون شک مشتریان بیشتری برای جذب این بازیکن پیدا خواهند شد. مشتریانی که کمی اصرار آنها می‌تواند به زیاده‌خواهی باشگاه سوئدی و افزایش قیمت این بازیکن منجر شود. در شرایط فعلی پیش‌بینی‌ها این است که باشگاه استرسوند علاقه‌ای به فروش قدوس ندارد و احتمالا آنها منتظر این هستند تا رقابت‌های جام جهانی به پایان برسد و سپس با تیم های خواهان این بازیکن وارد مذاکره شوند.

قدوس دو سال دیگر با تیم سوئدی قرارداد دارد و بدون اجازه آنها نمی‌تواند به تیم دیگری ملحق شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه

ابراهیم محمد انديشمند آفریقای جنوبی در گفتگو با خبرگزاری تقریب حوادث جاری در منطقه خاورمیانه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد که شکل گیری جریان مقاومت در نتیجه رویدادهایی بوده که از سوی اسرائیل در سرزمین فلسطین رقم خورده است. ابراهیم محمد در این زمینه اظهار داشت: کشورهای مسلمان قادر هستند یک جریان بزرگ مقاومت را شکل دهند که در وضعیت مهم و خطرناک به کمک ملت های تحت ستم بیاید.

او با بیان اینکه در وضعیت جاری که اسرائیل به طور گسترده ای به کشتار مردم فلسطین دست زده است و اهمیت اتحاد و تعمیق جریان مقاومت برای دفاع از فلسطین در برابر این رژیم بیش از هر وقت دیگری ضروری است، افزود: آزاد کردن سرزمین فلسطین از دست اسرائیل فقط با اتحاد و در کنار هم قرار گرفتن همه کشورهای منطقه ممکن می شود. این در حالی است که جهان در حال تجربه شرایط جدید است که مسلمانان می توانند در آن، نقش آفرینی خود را افزایش دهند.

ابراهیم محمد افزود: مسلمانان می توانند با سامان دادن به یک نظام فراگیر اسلامی جایگزین مناسبی برای نظام سلطه فراهم کنند. قرآن این نظام اسلامی فراگیر را امت واحده می نامد. از این رو توجه و اجرای اصل وحدت از سوی ملت های مسلمان یک هدف مهم است که اجرای آن می تواند به حل مناقشه فلسطین بیانجامد. وضعیت امروز منطقه خاورمیانه نشان می دهد این منطقه و جهان جهان در یک وضعیت گذار است و مسلمانان می توانند با اتحاد هم تغییر آفرین باشند و هم تحولات را به امکانی برای افزودن بر مولفه قدرت تبدیل نمایند. مرحله اول وحدت و ایستادن کنار مردم فلسطین است تا سیاست اشغال گری را شکست دهند.

این پژوهشگر دینی همچنین تصریح کرد: مسلمانان باید از همه توان و ظرفیت, فکری و مادی خود برای این هدف مهم استفاده کنند و دستیابی به  عدالت را چراغ راهنمای خود قرار دهند. برای این امر تنها راهکار قابل اجرا شکل گیری حس برادری و همدلی بین همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.
 

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • فیلم قدیمی؛ ترفند افراد خلخالی برای هجوم به خانه مردم!
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • چند ترفند رانندگی از این خانم یاد بگیرید (فیلم)