Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:24:16 GMT

ارسال ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید از لرستان به کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۷۴۵۴

ارسال ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید از لرستان به کرمانشاه

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان از ارسال ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید به کرمانشاه خبر داد.

پیمان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه این شرکت معین استان کرمانشاه بوده تامین سوخت و نفت سفید مورد نیاز آن برعهده ماست.

وی اضافه کرد: تاکنون ۵۰۰ حلب سوخت هلیکوپتر و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید به مناطق حادثه دیده ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین ۶۴۰ حلب سوخت هلیکوپتر به استان همدان فرستاده شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان بیان کرد: با توجه به معین بودن استان برای تامین سوخت کرمانشاه هم‌اکنون در آمادگی کامل به سر می‌بریم و در صورت اعلام نیاز، احتیاج این استان  فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در این استان حضور داریم گفت: با توجه به حساس بودن موضوع، تمامی نیروها در حالت آماده باش هستند و امکانات مورد نیاز را در اختیار خواهیم گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین ملکشاهی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: باهدف مبارزه با قاچاق سوخت، از پارسال تاکنون ۴ محموله گازوئیل قاچاق به میزان ۳۳ هزار لیتر در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

ملکشاهی ادامه داد: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و ۲ نفر سرنشین آن را بازداشت کردند و با قرار متناسب روانه زندان شدند.

بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز خوزستان به واسطه داشتن مرز‌های آبی و خاکی یکی از گذرگاه‌های قاچاق سوخت به ویژه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه