Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- حدادي، کاظمي، جمشيدي و يخچالي در واقع، رهبران تيم ايران هستند. تيم ايران همانطور که انتظار مي رود،بخت نخست پيروزي در مسابقات پيش روست.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون بسکتبال، تيم ملي بسکتبال ايران در مسابقات انتخابي جام جهاني 2019، مقابل هيچ تيمي پا پس نخواهد کشيد. تمام بازيکناني که در مسابقات کاپ آسيا 2017 حضور داشتند از جمله محمد جمشيدي و حامد حدادي به اردوي تيم ملي ايران دعوت شدند تا در مسابقات انتخابي جام جهاني به ميدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادي و جمشيدي در تيم ستاره هاي کاپ آسيا در بيروت نيز انتخاب شدند.
تيم ايران، ترکيبي از بازيکنان جوان و باتجربه است. آنها 9 بازيکن زير 23 سال شامل بهنام يخچالي، سجاد مشايخي و وحيد دليرزهان دارند. روزبه ارغوان، اوشين ساهاکيان و ارسالان کاظمي نيز، ستاره هاي تيم ايران هستند که تجربه بالاي آنها قطعاً به کمک ديگر بازيکنان جوان ايران خواهد آمد. حدادي، کاظمي، جمشيدي و يخچالي در واقع، رهبران تيم ايران هستند. تيم ايران همانطور که انتظار مي رود،بخت نخست پيروزي در مسابقات پيش روست. تيم ايران در گروه D مسابقات انتخابي جام جهاني 2019 با تيم هاي عراق، قزاقستان و قطر رقابت خواهد کرد. شاگردان مهران حاتمي روز چهارشنبه يکم آذر تهران را به مقصد لبنان ترک مي کنند
روز جمعه 3 آذر در ورزشگاه شاهزاده حمزه ساعت 19:00به مصاف عراق مي روند و دوشنبه 6 آذر، ميزبان قطر ساعت 17:00در سالن بسکتبال آزادي تهران هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان طلایی شد

 شهربانو منصوریان به مدال طلای رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش باتجربه ایران در فینال وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در حالی که الهه منصوریان خواهر کوچکتر شهربانو سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد، این قهرمان 39 ساله موفق شد یک طلای دیگر به کارنامه افتخارات خود آن هم با شکست حریف چینی اش در خاک این کشور اضافه کند.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهربانو منصوریان: از انتخابات مجلس انصراف دادم افسانه سه خواهر مبارز در لیگ ووشو!

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور