Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@10:23:28 GMT

ارسال ۵ هزار تخته پتو به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۸۴۴۷

ارسال ۵ هزار تخته پتو به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، از ارسال ۵ هزار تخته پتو و موادغذایی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، در پی وقوع حادثه زلزله ای شب گذشته پنج هزار تخته پتو و موادغذایی شامل خرما، روغن و کنسرو نیز آماده ارسال هستند.

 

41 نیروی امدادونجات و هشت تیم درمان اضطراری از جمله تیم های واکنش سریع، کمک های اولیه، اسکان، پیشرو، آوار و آنست از همدان برای کمک به مصدومین زلزله شب گذشته در کرمانشاه، به این استان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تاکنون یک هزار تخته چادر به مناطق زلزله زده ارسال شده است و یک تیم درمان نیز به کرمانشاه اعزام شده که آمادگی کامل برای احداث بیمارستان صحرایی را دارد.

 

۳۰۰ تخت بیمارستانی استان همدان آماده پذیرش مصدومان زلزله است

11 نفر از مصدومان زلزله شب گذشته به استان همدان اعزام شدند که حال عمومی مصدومان اعزامی زلزله استان کرمانشاه به بیمارستان بعثت همدان خوب است.

 

یک تیم پزشکی متشکل از ارتوپد، جراح عمومی و پزشک بیهوشی و ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به استان کرمانشاه اعزام شده است.

 

گروه خونی منفی بیش از دیگر گروه های خونی مورد نیاز است

نخستین محموله خون استان شامل 90 کیسه پلاسما، 20 واحد کرایو، و 30 واحد گلبول قرمز فشرده از گروه های منفی (پکسل) به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شده است.

 

گروه خونی منفی بیش از دیگر گروه های خونی مورد نیاز است و بیشتر افرادی که توسط این مرکز پذیرش شدند دارای گروه خونی منفی هستند .

 

این مرکز تنها از مراجعه کنندگانی که دارای سابقه اهدای خون هستند خون دریافت می کند  و تاکنون 110 نفر برای نخستین بار در این زمینه نامنویسی شده اند.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند