Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرزگفت : درپی وقوع زلزله درغرب کشور6 دستگاه خودروی تریلر حامل وسایل اسکان اضطراری به غرب کشور اعزام شد.

ناصرچرخساز روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: ارسال یکهزار تخته چادرو 2هزار تخته پتو از جمله کمک ها به مناطق زلزله زده غرب کشور است.
وی اضافه کرد: همچنین 4 تیم ازاین استان به مناطق زلزله زده اعزام شدند که 2 تیم پیشرو و 2 تیم واکنش سریع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چرخسازگفت: 60 نفر امدادگر به همراه هفت دستگاه خودرو امدادی نیز ازاستان البرز به مناطق زلزله زده اعزام شد که 3 دستگاه ست نجات، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس به همراه امدادگران به کرمانشاه ارسال شد.
استاندارالبرز نیز درنشست اضطراری مدیریت بحران البرز که در پی حادثه زلزله مناطق غربی کشور برگزار شد، گفت: استان هایی که نیاز بوده بنا به تصمیم و تشخیص وزارت کشور برای کمک رسانی مشخص شده اند و ممکن است سهمیه البرز هم مشخص شود.
محمد علی نجفی با تأکید بر لزوم آمادگی استان البرز برای مدیریت حوادث غیرمترقبه افزود: با توجه به اینکه هر حادثه در لحظه ممکن است به وقوع بپیوندد باید آمادگی لازم را در تمامی بخش ها داشت و امکانات امدادی،درمانی و پشتیبانی را نیز برای مواقع اضطراری پیش بینی کرد.
وی اضافه کرد: البرز معین تهران در حوادث محسوب می شود و باید برای تأمین امکانات در مواقع مورد نیاز از پیش اقدامات اولیه را انجام داد و امکانات مورد نیاز دستگاه ها و بودجه پشتیبانی حوادث ستاد مرکزی اعلام شود.
نجفی همچنین با اشاره به اینکه برای اعزام اقلام مورد نیاز باید خودروهای سنگین نیز پیش بینی شود، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای باید امکاناتی نظیر تریلی را تامین کند.
2098/ 6155 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم خاکی گفت: کاروانسرای ینگی امام یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز است که سال گذشته همراه با ۵۳ کاروانسرای دیگر در پرونده کاروانسراهای ایرانی به ثبت جهانی رسید.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بنای کاروانسرا اکنون به گونه‌ای است که به مرمت نیاز دارد، ادامه داد: باید هر چه سریع‌تر نسبت به این امر اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت کامل این بنا نیاز است، گفت: اعتبارات ناچیزی هر ساله برای مرمت بخش‌هایی از این بنا در نظر گرفته می‌شود که جوابگوی نیاز مرمتی آن نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز بیان کرد: بنابراین اولویت واگذاری این بنا به بخش خصوصی است تا یک بار به صورت کامل مرمت بنا انجام شود.

وی گفت: کاروانسرای ینگی امام از لحاظ موقعیت قرارگیری و دسترسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به اقامتگاه یا گذر فرهنگی به عنوان محلی برای برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی و فرهنگی در راستای حمایت از تولید ملی است.

کد خبر 6089688

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است