Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروها ی کمکی از استان‌های معین برای تسریع درامر آوار برداری به کرمانشاه اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه، محمودیان مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه اولویت اول مدیریت بحران نجات جان مصدومان از زیر آوارهاست گفت::هم اکنون نیرو‌های کمکی برای امداد رسانی ازاستان‌های معین به کرمانشاه اعزام شده اند و به زودی در شهرستانهای آسیب دیده مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمودیان افزود:استان‌های معین و سایر استان‌ها همچنین با تامین وسایل گرمایشی، مواد خوراکی، اعزام اتوبوس آمبولانس‌ها ودیگر اقلام مورد نیاز مردم آسیب دیده به یاری هم وطنان خود شتافتند که نقش مهمی در تسریع امداد رسانی داشت.
وی اضافه کرد: هم اکنون ماشین آلات ویژه آوار برداری، از استان‌های تهران، اصفهان، قزوین، اردبیل و همدان درراه کرمانشاه هستند و به زودی به مناطق آسیب دیده می‌رسند.
مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه مشکل برق بیمارستان سرپل ذهاب هنوز حل نشده است خاطر نشان کرد: هم اکنون ۱۵ بیمارستان همدان برای پذیرش مصدومان و حادثه دیدگان در آماده باش کامل به سر می‌برد.
وی گفت: در حال حاضر ۳۳ بالگرد در استان مشغول امداد رسانی هستند.
مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: با تمام توان در تلاش هستیم تا بیمارستان‌های صحرایی با کمک ارگان‌های مختلف در شهر ستان‌های آسیب دیده بر پا کند.
به گفته مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه تا کنون در اثر این زمین لرزه ۳۸۷ نفر جان باخته اند و 6 هزار و 603 نفر مصدوم شده اند.
سرپل ذهاب، قصر شیرین، ثلاث باباجانی، کرمانشاه، اسلام اباد غرب، ، دالاهو و جوانرود  بیشترین مصدوم را در این حادثه داشته اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در مناطق حاشیه رودخانه‌های استان اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری مسیرهای روستایی حاشیه رودها بازگشایی شد. - اخبار استانها -

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه راه روستاهایی که درگیر سیلاب در جاده بسته شده بودند باز شد اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری و امدادی مسیرهای دسترسی روستایی در اکثر مسیرهای رودخانه‌ای باز شده است.

وی افزود: در اثر بارندگی‌های چند روز اخیر و به ویژه روز گذشته طغیان رودخانه تجن را داشتیم که اراضی ساری و میاندرود خسارت دیدند‌.

محمدی تصریح کرد: دیشب طغیان رودخانه تلار را داشتیم که در سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ خساراتی را وارد کرد و تمام مسیرهای دسترسی در این شهرستان‌ها بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران ادامه داد: مسیر راه روستایی عبد مناف هراز تا ساعتی دیگر بازگشایی می‌شود و با ورود عوامل راهداری راه روستایی 10 روستا در مسیر هراز که سیلابی شده بودند باز شد.

این مسئول بیان کرد: مسیر روستاهای شمس آباد و آخا و لاریم باز شد.

وی به وقوع سیلاب در محور کیاسر محدوده لنگر و رانش زمین اشاره کرد و گفت: این مسیر نیز با ورود عامل راهداری و سایر نیروهای امدادی بازگشایی شد.

محمدی بیان کرد: روستاهای محور دودانگه و محدوده ورند در محدوده کیاسر بازگشایی شد و محور ده میان سوادکوه هم بازگشایی انجام شد.

وی به طغیان رودخانه کسلیان و سیلابی شدن محدوده پلنگ دره نیز اشاره کرد و یادآور شد: خسارت‌های مناطق مختلف در حال ارزیابی است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: تا پایان شب سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان