Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان معتقد است فرانسه به مراتب در خط حمله سریع‌تر و خطرناک‌تر از سه‌شیر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو در آستانه دیدار دوستانه فردا شب (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل فرانسه گفت: این بازی پایانی بر یک سال کار طولانی است و فکر می‌کنم اوضاع در این سال آن‌طوری که می‌خواستیم پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در ماه نوامبر دو بازی تدارکاتی (انگلیس و فرانسه) سطح بالا را ترتیب دادیم تا مواردی را مورد ارزیابی قرار دهیم. در بازی با فرانسه هم از بازیکنان متفاوتی نسبت به بازی با انگلیس استفاده خواهیم کرد. فرانسه بازیکنان سریعی در خط حمله‌اش دارد و خطرناک‌تر از انگلیس هستند، به همین خاطر در تقابل با آنها می‌خواهیم هجومی‌تر باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: کوین تراپ فردا در درون دروازه خواهد ایستاد، سامی خدیرا و تونی کروس هم از ابتدا بازی خواهند کرد. نتیجه مهمترین چیز در این دیدار نیست. ممکن است تیم مرتکب اشتباه شود، مهم این است که از اشتباهات درس بگیریم. می‌خواهم در جریان این بازی تغییراتی در ترکیب به وجود بیاورم و هدفم از این کار محافظت از بازیکنانم و فرصت دادن به دیگر بازیکنان برای بازی کردن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آرژانتین، آلمان و اسپانیا در جام جهانی 2018 چه پیراهنی می‌پوشند؟ + تصاویر

سرمربی ژرمن‌ها همچنین در مورد ایتالیا که امشب باید در دور برگشت از مرحله پلی‌آف راهیابی به جام جهانی 2018، شکست یک بر صفر مقابل سوئد را جبران کند تا شانس صعود به این رقابت‌ها را داشته باشد، خاطرنشان کرد: برای ایتالیایی‌ها فاجعه خواهد بود اگر به جام جهانی صعود نکنند، اما این را هم باید مدنظر داشت اگر سوئد به جام جهانی راه یافت، شایسته‌اش بوده است. ایتالیا تیم بزرگی است، اما من به اسم تیم‌ها نگاه نمی‌کنم و کنجکاوم ببینم امشب کدام تیم صعود می‌کند.

یواخیم همچنین در تمجید از تیم ملی اسپانیا که با قدرت راهی جام جهانی روسیه شد، تأکید کرد: اسپانیا همیشه تیمی محکم و قدرتمند داشته است. آنها تیمی متشکل از بازیکنان خیلی خوب در اختیار دارند و در رقابت‌های باشگاهی هم عالی هستند. تیم ملی اسپانیا در هر تورنمنت یکی از مدعیان قهرمانی است.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز جمعه گفت که اظهارات اخیر دیوید کامرون، وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر اینکه اوکراین «حق» دارد با استفاده از تسلیحات تحویلی انگلیس به خاک روسیه حمله کند، «خطرناک» است و بیانگر «تشدید لفظی» تنش اوکراین و روسیه است. 

پسکوف خاطرنشان کرد: «این‌ها تشدید مستقیم درگیری اوکراین است که می‌تواند به طور بالقوه خطری برای امنیت اروپا و کل معماری امنیت اروپا باشد».

او پیش از سفر به اوکراین هم در سخنانی جنجالی گفته بود که تسلیحات ارائه شده از سوی انگلیس به اوکراین می‌تواند برای حمله به داخل روسیه مورد استفاده قرار گیرد. کامرون در جریان دیدار پنجشنبه خود با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در کی‌یف، خاطرنشان کرد که "اوکراین این حق را دارد. همانطور که روسیه به داخل اوکراین حمله می‌کند. "

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود
  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است