Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@23:23:32 GMT

اعزام ۶تیم عملیاتی از هلال احمر لرستان به کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۹۳۲۴

اعزام ۶تیم عملیاتی از هلال احمر لرستان به کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از ارسال اقلام غذایی به مناطق زلزله زده خبرداد و گفت: تاکنون ۶تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر لرستان به مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، صارم رضایی، امروز(22 آبان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امداد و نجات استان لرستان درآماده باش کامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تاکنون 6 تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر استان لرستان در مناطق زلزله زده حضور دارد، افزود: نخستین تیم عملیاتی ساعت 22 شامگاه 21 آبان  ساعتی پس از رخ دادن زلزله به مناطق زلزله زده اعزام شد.

 

رضایی، همچنین از ارسال اقلام غذایی به منطقه زلزله زده خبردادو اظهار داشت:  موادغذایی شامل یک هزار قوطی کنسروجات و برخی اقلام غذایی دیگر به منطقه ارسال شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین دو هزار و 700 تخته پتو و بیش از یک هزار  دستگاه چادر در قالب 17 کامیون به منطقه اعزام شده است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان، ادامه داد: دو دستگاه آمبولانس- چهار دستگاه خودروی کمک دار- یک دستگاه مینی بوس و یک خودروی ست نجات هم به منطقه زلزلزه زده اعزام شده است.

 

رضایی، با بیان اینکه هلال احمر لرستان در حال آماده باش است، بیان کرد: درصورت نیاز به کمک، هلال احر استان آمادگی دارد تیم های درمانی بیشتری به منطقه اعزام کند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نماد شهری تهران تغییر رنگ می‌دهند

به گزارش خبرآنلاین؛سید اشکان موسوی با اشاره به برنامه‌های دومین روز از هفته هلال احمر که از روز گذشته آغاز شده است، گفت: شعار این روز به جوانان اختصاص دارد و از این رو عنوان « جوان هلال احمر، پیشگامان پیشرفت، عدالت، صلح و امید» برای آن انتخاب شده است. در این روز برنامه‌های مختلف ملی و منطقه‌ای اجرا می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: یکی از این برنامه‌ها تغییر رنگ سه نماد شهری در پایتخت است و بر این اساس برج آزادی و پل طبیعت به رنگ قرمز و سفید که نمادی از هلال احمر و صلیب سرخ است. در خواهد آمد. این برنامه امشب اجرا خواهد شد و با هماهنگی روابط عمومی جمعیت هلال احمر و شهرداری تهران انجام شده است.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر همچنین از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جمعیت هلال احمر در محدوده دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد و گفت: در همین منطقه از تهران و همچنین چند شهرستان دیگر نیز مانورهای امداد و نجات برای آشنایی مردم با اقدامات جمعیت هلال احمر برگزار خواهد شد. این دو برنامه تا پایان هفته هلال احمر ادامه خواهد داشت.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904403

دیگر خبرها

  • اعزام ۲ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اردستان در سال گذشته
  • دو نماد شهری تهران تغییر رنگ می‌دهند
  • جذب ۲۴۵ نیرو در هلال‌احمر استان کرمانشاه
  • رییس جمعیت هلال احمر: پایگاه و انبار خالی نداریم/ هلال احمر در کار سایر دستگاه‌ها دخالت نمی‌کند
  • ۲۰ دستگاه خودرو به ناوگان هلال احمر اضافه می‌شود
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو