Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ابراهیم خلیل بایرامی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی سراب عصر امروز در حاشیه بازدید از مراحل توزیع رایگان اقلام غذایی بین زنان باردار نیازمند در سراب اظهار کرد: با همکاری دفتر بهبود تغذیه معاونت بهداشت، لیست زنان باردار نیازمند که بین ۱۸ تا ۳۵ سال سن داشته و در مناطق روستایی محروم زندگی می‌کنند، از طرف مراکز بهداشت تهیه و به صورت محرمانه در اختیار بنیاد علوی قرار می‌گیرد تا اقلام غذایی از طرف بنیاد تهیه و با نظارت نماینده این بنیاد مستقیماً در اختیار بانوان باردار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدی دانشمند، مسئول بهبود تغذیه مرکز بهداشت سراب با ارائه گزارشی از روند توزیع مواد غذایی بین بانوان باردار مناطق محروم گفت: زنان باردار که براساس شاخص‌های تعیین شده شناسایی می‌شوند فقط در طول یک بارداری می‌توانند از مزایای این برنامه استفاده کنند.

وی افرود:کلیه زنان دریافت‌کننده سبد غذایی ملزم به دریافت کارت مراقبت و شرکت در کلاس‌های آموزشی مربوطه و انجام کلیه توصیه‌های کارکنان بهداشتی هستند.

دانشمند تاکید کرد: تمام مکاتبات با بنیاد علوی از طریق دفتر بهبود تغذیه جامعه انجام می‌شود، سبد غذایی پیشنهادی توسط دفتر بهبود تغذیه ارائه می‌شود.

وی گفت: فرم شماره 1 در هنگام مراجعه مادر به مراکز بهداشتی درمانی تکمیل و در پرونده مادر قرار داده می‌شود. 

دانشمند افزود: فرم شماره 2 در پایان هر 6 ماه تکمیل و به دفتر بهبود تغذیه ارسال می‌شود.

وی یادآورشد: در حال حاضر۱۴۰ خانوار تحت پوشش بوده و از ماه چهارم حاملگی تا ۶ماه پس از زایمان اقلام غذایی متنوع دریافت می‌کنند. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است